Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim

turbogutten

Recommended Posts

Hundesport datt ned i postkassa i dag, og mens jeg kjapt skummet gjennom annonsesidene oppdaget jeg dette: "NORSK KENNEL KLUB ønsker velkommen til internasjonal eksteriørutstilling, lydighets- og agilitykonkurranser i Granåsen Skiarena, 23. og 24. juni 2007."

Hva i alle dager er dette forno? Betyr det at jeg må busse til NKK Trheim i stedet for å gå femten minutter ned til Leangen?

Hehe, jeg må bare si dette. Stakkar Ingvild hvis hun måtte ha tatt buss til NKK Trondheim, slik som enkelte andre må gjøre hvert år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Jeg kommer med dyret mitt, Malin og Vanilla. Gleder meg til å se Malin og Vanilla i AG :) *Jeg er slem*

:D

Hjelp, jeg vil ikke! Har bestemt meg for å ikke ødlegge feltene mine så jeg gidder ikke :closedeyes: Haha, pinglete jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke i år, er på cruise den uka der jeg :hmm:

Men kunne veldig gjerne tenkt meg og vært i Tr.heim da også... :glare:

Vi skal dit, men vet ikke enda om vi skal inn å titte på nkk trondheim. Vi skal derimot på Nrk sitt og stille Decoy på valpeshowet der :hmm: Men kan hende vi skal innom nkk å titte på lp og ag en tur. Får se når det nærmer seg.

Bah, jeg får ikke sett på, men lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

møkk dritt mongo og alt stygt man kan finne på å si uten å banne!!!

GROMF NÅ er jeg SUR, er KUN 22 langhårs collier påmeldt! ;):shocked: OG JEG GLEMTE Å MELDE PÅ!! kan tru jeg fikk meg en midt i fleisen nå eller?

Jeg skulle jo , men GLEMTE!

Banke seg selv litt opp nå... grr

MÅtte bare få ut LITT frustrasjon her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! :P

19 Salukier påmeldt. Håper på en haug med hannhunder, men det er vel en haug med svenske tisper som vil ta fra oss stor certet! BUHU

40 Dalmiser påmeldt, er som regel det :P

16 Juniorhandere på lørdag

og bare 12 på søndag! Det høres bra ut Line :P

AMANDA; Mamma som har oversikten over tr.heim.. Jeg har rett og slett ikke peil :P Om det går noe galt camper vi hos tanta mi :P (selvom hun ikke liker hunder :P )

EDIT: Hehe, dommeren som dømmer saluki (Per Lundstrøm) i tr.heim, dømte meg opp til beste junior handler på en salukispesial sommer 2004 :P Visste det var noe kjent med navnet!

http://www.saluki.se/dogshows/2004/bilder/...ing_040530.html

Pokker ta! Skulle meldt på Zolla også, han sa selv at han forelsket seg i henne. Arg, at jeg ikke sjekker opp dommerne FØR påmeldingsfristen er ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...