puddellover Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Noen som gidder å ramse opp så mange tegneseriefigurer som mulig? Kanskje litt dumt å forvente Kommer med noen: Donald Duck Nemi Pondus Finbeck Fia Dolly Minni Mikke Mus Langbein Svarte Petter Spøkelseskladden Poltimester fiks Mushu Mulan Bambi Hetti Letti Netti Ole Dole Doffen Batman Superman Onkel skrue Magica Fra Tryll Finnes sikker mange fler så please legg til de du kommer på
HanneJ Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Zits er det jeg ser som du ikke har skrevet... Det er jo en tegneserie..
Kjerstii Skrevet 14. Mai 2007 Rapporter Skrevet 14. Mai 2007 Ole brum Nasse Nøff Tigergutt Tussi Petter Sprett også alle de andre i Hundremeterskogen
JailyTina Skrevet 15. Mai 2007 Rapporter Skrevet 15. Mai 2007 Fra tegneserier: Spiderman Wendy Billy Asterix Obelix Idefix Miraculix Rocky Fra tegnefilmer: Simba Nala Lillefot
magicka Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Skrevet 20. Mai 2007 Ser Hetti, Netti og Letti (eller Fletti som noen kaller henne... <_< )er nevnt, så da sier jeg Nebbi, eller Nebby? Som er med i Ole, Dole og Doffen på eventyr Og Fru Vagle! Hun er kul Darkwing Duck, Conan, Fantomet, Agent X9, Knoll og Tott, Dagobert og Blondie, Smørbukk, Rocky, Bustenskiold, Rotor, Gulbrand Gråstein, Rikerud, Madam Mim, Dumbo, Langøre, Sonic, Lilleulv og Storeulv, folkene i Radio Gaga (en av mine favoritter... ), Fantonald (OK, egentlig Donald da! ), Ernie, Witch-jentene, FoxTrot...oooog Opus Hva er dette for egentlig?
Guest Jonna Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Skrevet 20. Mai 2007 Oioioi Hele min yndlingstegneserie består av mange fine navn! Faktisk har en vennine av meg brukt ett av navnene som kennelnavn. Elfquest Cutter, Skywise, Treestump, Strongbow, Nightfall, Redlance, Moonshade, Scouter, Dewshine, Tyleet, Clearbrook, One-Eye, Pike, Ember, Suntop, Timmain, Petalwing, Leetah, Rayek, Savah, Sun-Toucher, Toorah, Shenshen, Zhantee, Dart, Ahdri, Mender, Jethel, Newstar, Rainsong, Wing, Woodlock, Windkin, og mange mange flere...
MegaMarie Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Skrevet 20. Mai 2007 Oioioi Hele min yndlingstegneserie består av mange fine navn! Faktisk har en vennine av meg brukt ett av navnene som kennelnavn. Elfquest Cutter, Skywise, Treestump, Strongbow, Nightfall, Redlance, Moonshade, Scouter, Dewshine, Tyleet, Clearbrook, One-Eye, Pike, Ember, Suntop, Timmain, Petalwing, Leetah, Rayek, Savah, Sun-Toucher, Toorah, Shenshen, Zhantee, Dart, Ahdri, Mender, Jethel, Newstar, Rainsong, Wing, Woodlock, Windkin, og mange mange flere... Hvilket navn brukte vennina di da? Mange fine navn der. Likte Rainsong. Trampe Simba Nala Mofasa Timmon Pomba Skar Kiara Kåvu
Guest Jonna Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Skrevet 20. Mai 2007 Hvilket navn brukte vennina di da? Mange fine navn der. Likte Rainsong. Redlance brukte hun. Oversatt til norsk så blir jo det rødelanse, syns det var litt kult jeg. Synd jeg ikke skulle ha kennelnavn da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar