Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegneseriefigurer


puddellover

Recommended Posts

Noen som gidder å ramse opp så mange tegneseriefigurer som mulig?

Kanskje litt dumt å forvente :)

Kommer med noen:

Donald Duck

Nemi

Pondus

Finbeck

Fia

Dolly

Minni

Mikke Mus

Langbein

Svarte Petter

Spøkelseskladden

Poltimester fiks

Mushu

Mulan

Bambi

Hetti

Letti

Netti

Ole

Dole

Doffen

Batman

Superman

Onkel skrue

Magica Fra Tryll

Finnes sikker mange fler så please legg til de du kommer på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Hetti, Netti og Letti (eller Fletti som noen kaller henne... <_< )er nevnt, så da sier jeg Nebbi, eller Nebby? Som er med i Ole, Dole og Doffen på eventyr :hmm: Og Fru Vagle! Hun er kul :hmm:

Darkwing Duck, Conan, Fantomet, Agent X9, Knoll og Tott, Dagobert og Blondie, Smørbukk, Rocky, Bustenskiold, Rotor, Gulbrand Gråstein, Rikerud, Madam Mim, Dumbo, Langøre, Sonic, Lilleulv og Storeulv, folkene i Radio Gaga (en av mine favoritter... :P ), Fantonald (OK, egentlig Donald da! :P ), Ernie, Witch-jentene, FoxTrot...oooog Opus :P

Hva er dette for egentlig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Oioioi Hele min yndlingstegneserie består av mange fine navn! Faktisk har en vennine av meg brukt ett av navnene som kennelnavn.

Elfquest

Cutter, Skywise, Treestump, Strongbow, Nightfall, Redlance, Moonshade, Scouter, Dewshine, Tyleet, Clearbrook, One-Eye, Pike, Ember, Suntop, Timmain, Petalwing, Leetah, Rayek, Savah, Sun-Toucher,

Toorah, Shenshen, Zhantee, Dart, Ahdri, Mender, Jethel, Newstar, Rainsong, Wing, Woodlock, Windkin, og mange mange flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi Hele min yndlingstegneserie består av mange fine navn! Faktisk har en vennine av meg brukt ett av navnene som kennelnavn.

Elfquest

Cutter, Skywise, Treestump, Strongbow, Nightfall, Redlance, Moonshade, Scouter, Dewshine, Tyleet, Clearbrook, One-Eye, Pike, Ember, Suntop, Timmain, Petalwing, Leetah, Rayek, Savah, Sun-Toucher,

Toorah, Shenshen, Zhantee, Dart, Ahdri, Mender, Jethel, Newstar, Rainsong, Wing, Woodlock, Windkin, og mange mange flere...

Hvilket navn brukte vennina di da? Mange fine navn der. Likte Rainsong.

Trampe

Simba

Nala

Mofasa

Timmon

Pomba

Skar

Kiara

Kåvu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Hvilket navn brukte vennina di da? Mange fine navn der. Likte Rainsong.

Redlance brukte hun. Oversatt til norsk så blir jo det rødelanse, syns det var litt kult jeg. Synd jeg ikke skulle ha kennelnavn da :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...