Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp og oppkast/løs avførin


Recommended Posts

Jeg har hatt valpen hjemme i 3 dager nå,hun har vært ordenlig løs i magen siden dag en(ikke helt diare)i går begynte hun og å kaste opp,3 ganger.Hun har heller ikke ville spise kveldsmaten i dag,ellers er hun i god form leker å løper.Jeg har prøvd å ringe oppdretter men han er vel drit lei av maset mitt så han tar ikke tlfen :)

Jeg blir ordentlig stressa av dette,å lurer nå på hva dette kan være,noen tips?

ville dere ha venta litt å sett hva som skjedde,i så fall hvor lenge?

ville dere ha foret med ris og fisk/kylling i noen dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel er valpen? Skal ikke den ha vaksine snart? Jeg ville dratt til veterinæren en tur hvis det ikke blir bedre om et par dager. Er ikke bra for små valper å ha diarè og ikke få i seg all næringa de trenger. Men det er meg... Jeg er hønemor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at hun drikker iallfall, en så liten kropp blir lett dehydrert av diare. Ellers synes jeg det høres helt sprøtt ut hvis oppdretteren ikke tar telefonen når du nettopp har fått valp derfra!

Det tryggeste er vel å ta en telefon til veterinær og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at hun drikker iallfall, en så liten kropp blir lett dehydrert av diare. Ellers synes jeg det høres helt sprøtt ut hvis oppdretteren ikke tar telefonen når du nettopp har fått valp derfra!

Det tryggeste er vel å ta en telefon til veterinær og spørre.

Nå må jeg føye til at oppdretter har vært utrolig hjelpsom å han har tatt alle di 100 tlfene jeg har ringt ,at han ikke tok tlf kan nok bare være at han har ett liv utenom å svare på tlfer fra hysteriske valpe kjøper :) han ringte opp igjen dagen etter på...å hunden er nå frisk og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...