Gå til innhold
Hundesonen.no

Fiine id brikker... noen som vet?


Recommended Posts

Haha.. tror ikke jeg kommer til å spandere sølvsmykker med rubiner til mine hunder noen gang!

Det er liksom slik jeg vanligvis ser henne; møkkete av søle, kumøkk eller sagflis :twitch:

Amira56.jpg

827.JPG

Ikke jeg heller...men de på netthest var fine :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de var fine jeg da, og billige :twitch: Noen som vet hvor mye det koster å gravere der? Og frakte?

Hm. jeg fant ut at det kan bli veldig dyrt, for man må (om jeg ikke så feil) bestille med postoppkrav, og dette ble 110 kr i tillegg. Finner ikke noe om å gravere. Ta evt en tlf og hør. Men det ble litt dyrt.

Jeg er så heldig å har butikken så og si rett ved meg ;) (og en venninne som jobber der).

Åh, de som BC-Rex la ut var dritstilige.. Akkurat min stil! :whistle:

*lete gjennom lommeboka etter bortgjemte småmynter*

Du er jo så heldig og bor ganske "nærme" butikken da. Men jeg har aldri sett de id-brikkene der, men ta en tlf så får du nok svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! :) Er det på hest og hund de har dem? Så bra. :) Det er rett ved skolen min det. Må nok spare til en sånn en til tøtta.

Er hvertfall nettbutikken dems om jeg ikke er helt på jordet nå. Men du bør nok høre om de har de i butikken, ellers skaffer de det helt sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo masse sånne brikker i butikken vår også nå.. :) Jeg får dem gratis. Så foreløpig dropper jeg det nok. Kanskje jeg får kjøpe en sånn en til en fremtidig valp (drømmer om fancy utstillingshund.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...