Jump to content
Hundesonen.no

Oppdal i juni

xxx12345

Recommended Posts

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Jeg :whistle: Begge dager trur jeg..

Håper hundeutstilling.no får opp sidene for oppdal hk før fristen går ut, er så mye lettere det, enn å melde på med mail :twitch:

Men siden jeg er lat nok til og ikke sjekke selv, kan noen gi mail adressen(e) man skal melde på til?

Surnadal HK: hanne kiil [hakino01@hotmail.com] eller surnadal-rindal.hunde@klubb.nkk.no

Oppdal HK: Kari Lund Riise [post@risberget.net] eller oppdal.hunde@klubb.nkk.no

Kontonummerene ligger på terminlisten på NKK.

Vi stiller også begge dager.

Jeg skal nok ned for å se på, men ikke stille. Kommer an på om jeg kommer opp i muntlig eller ikke (hvis jeg gjør det har jeg eksamen den attende, og da tror jeg ikke det er spesielt fornuftig å bruke begge dagene på utstilling).

Bella kommer nok ikke i pels til da(hun er på vei ned nå), men jeg skal stille Albin om dommerne passer. Noen som vet om det er lagt ut dommerliste, og eventuelt hvor?

Andrzej Kazmierski, Polen hmmm...

Hvor mer eksakt ligger dette stedet?

EDIT; Feil dommer i forhold til dag. Barbbro Myrseth Gjerde...

Oppdal ligger ca tolv-tretten mil sør for Trondheim. Tar omtrent fire timer med tog fra Oslo, kanskje?

Det står mellom Oppdal og Nes.

Fordel Oppdal: Mindre konkurranse, og veldig glad i dommeren begge dager (dvs begge dommerne har tidligere gitt BIR og gruppeplassert mine hunder)

Bakdel oppdal: Lang vei, mer utgifter, må finne et sted å bo.

Fordel Nes: Kortere vei. Er invitert hjem til en god bekjent innen basenji miljøet, der flere av "gjengen" er invitert på middag/ overnatting. Sosialt.

Bakdel: Kjenner ikke til dommerne, MYE større konkurranse.

Vet ikke helt hvor jeg skal melde ennå...

Vi var i Oppdal i fjor, og det var veldig koselig. Da "campet" vi sammen med noen venner i deres store bobil. Noen som har gode overnattingstips? Hva ville dere gjort i min situasjon?

Da er vi påmeldt til oppdal HK sin dag hvertfall. Avventer den andre litt til, 600 kr er mye penger..hehe.

Btw..elektronisk påmelding, er det også mail? Eller er det kun de skjemaene enkelte sider har? Sånnt bør man kanskje vite før man betaler, for det kan hende jeg nettopp ga hundeklubben 20 kroner for mye... :whistle:

Noen som skal stille spisshund som har stillt for denne dommeren før? Svens vistnok...om det ikke var oppdal som hadde dansk. *Gullfiskhukommelse...*

Basenjien er også en spisshund (visstnok, selvom den ser nokså malplassert ut i den gruppen)

Jeg har stilt for Nils Molin en gang- Da satte han opp min tispe (Centa) til BIR m Cert og Cacib, og hun slo dermed over 30 andre basenjier fra inn/ utland :rolleyes:

Veldig behagelig dommer. Vektlegger bevegelser. Erfaren og flink til å se detaljer.

Vi skal bo på Vekve Hyttetun som ligger rett ved utstillingsområdet. Ikke det billigste stedet men store fine hytter med dusj (som er knallkjekt for oss som bader bikkja kvelden før).

I fjor bodde vi litt lenger unna (10 min med bil). Grei plass det og men ikke dusj i alle hyttene. Husker dog ikke hva plassen het.

Ps: Vi har muligens en ledig plass i hytta som da må deles med tre andre damer, to dvergschnauzere, en whippet og en diger riesenhann.

Vi skal bo på Vekve Hyttetun som ligger rett ved utstillingsområdet. Ikke det billigste stedet men store fine hytter med dusj (som er knallkjekt for oss som bader bikkja kvelden før).

I fjor bodde vi litt lenger unna (10 min med bil). Grei plass det og men ikke dusj i alle hyttene. Husker dog ikke hva plassen het.

Ps: Vi har muligens en ledig plass i hytta som da må deles med tre andre damer, to dvergschnauzere, en whippet og en diger riesenhann.

Tusen takk for tipset! Må nok ha egen hytte, ellers hadde det blitt trangt. Samboern skal være med på lasset sammen 1 stk sheltie og et par-3 basenjier...

Noen som vet om andre steder? Så kan jeg sjekke litt?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...