helle Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Hei. Da har jeg laget ny hjemmeside. Handler mest om min lille dvergpinscher ved navn Milli. Adressen er http://www.bjeff.com . Noen som har noe konstruktiv kritikk å komme med? Og så lurte jeg på om det er noen som kanskje ville dele linker med meg. Trenger litt fler hundelinker på siden min føler jeg :icon_fun: Er temmelig tomt der Hyggelig om noen vil linke til meg også
Nirm Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Ryddig og pen layout. Og det var enkelt å navigere rundt på den. Gjestebok signert.
TineSimbaNana Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Utrolig fin og ryddig side Når jeg oppdaterer i kveld skal jeg få linket til deg, denne siden skal vi følge med på
Henriette Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 heisann:) er bare å linke til meg:) legger in linken din ikveld jeg:)
Marthe Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Kjempe flott hjemmeside. Pen og gjennomført Veldig bra Gjesteboken er signert.
helle Skrevet 5. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2007 takk skal dere ha Hyggelig at dere liker siden min Men lurer på om dere syns jeg bør ha "tilbake link" på hver side utenom forsiden, eller om det holder å ha det på alle undersidene? Viss dere skjønner hva jeg mener. Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Og på Milli sin side, syns dere jeg bør droppe forsiden (den med kun bilde på) og heller ta "Om Milli" som den siden man kommer til direkte når man trykker på Milli i menyen?
helle Skrevet 9. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2007 Nå har jeg laget ny layout på siden min. Noen som har noe konstruktiv kritikk å komme med? Var siden kanskje litt kjedelig? Klarer ikke å bestemme meg for om jeg er fornøyd eller ikke..
Carina Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Skrevet 11. Juli 2007 Jeg synes den var fin jeg. Skulle jeg pirke på noe måtte det være at det hadde vært finere med et bilde av Milli hvor hun ikke hadde halsbånd/bånd på seg.
helle Skrevet 12. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2007 takk for det:) ja, jeg vet... irriterer meg grenseløst at hun har på seg det, og attpå til den oransje langlinen.. hehe.. Hun hadde løpetid, så hadde henne i langline. Når det gjelder halsbånd så tør jeg aldri la henne være løs ute uten.. føler meg mye tryggere når hun har det på:
helle Skrevet 13. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2007 Linket til deg jeg. oki:) liker tilbake neste gang jeg oppdaterer!
helle Skrevet 9. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Ny layout, hva syns dere? www.bjeff.com
HildeM Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Skrevet 9. Februar 2008 Kjempefin side! Hvordan får du skygge under meny-linkene?
helle Skrevet 10. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Takk Linkene er laget i photoshop de også, så er vel egentlig et bilde. Og så setter jeg opp linkene i DW.. æsj, jeg er så dårlig på å forklare
Aussieglis Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Kjempe fin layout Link gjerne til oss, vi har linket til dere for lengst
helle Skrevet 10. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Kjempe fin layout Link gjerne til oss, vi har linket til dere for lengst vi har linket til dere for lenge siden vi også men har dere fått ny adresse? Kan skifte til den riktige adressen, det er denne sant: http://www.freewebs.com/luriflaks/
Aussieglis Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Skrevet 10. Februar 2008 Jupp, men begge funker jo igrunnen, men den du nevnte over er uten massevis av pop-up reklame som kan være irriterende for de som ikke har gode popup-blockers
Taran Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Skrevet 27. Februar 2008 Kjempefin side og nydelig layout! gjestebok signert.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar