starlight Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Er det noen som vet av flere valpeshow i Trondheim og omegn framover? Etter det på Bratsberg i helga, vet vi ikke av noen flere.. Skulle vært på flere
Guest Christine Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Er jo alltids hundefestivale og Steinkjerutstillinga da, men et er jo ikke før i Aug/sept.. Følg med i avisa fremover da, kanskje et dukker opp en annonse en dag..
starlight Skrevet 3. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Er jo alltids hundefestivale og Steinkjerutstillinga da, men et er jo ikke før i Aug/sept.. Følg med i avisa fremover da, kanskje et dukker opp en annonse en dag.. Har valp bare til 13.juli
Ingvild Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Er det valper på Oppdal 16.-17. juni også, eller er det bare voksne?
starlight Skrevet 3. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Er det valper på Oppdal 16.-17. juni også, eller er det bare voksne? Samma lurer jeg på. Sendte de mail og spurte, men har ikke fått svar ennå!
MarieR Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Trur det er valpeshow på oppdal ja. Følg med i annonsesidene til adresseavisen under dyr, for og utstyr. Der annonseres ofte valpeshow EDIT: Sjekket NKK og der sto det ikke noe om valpeshow på oppdal, hverken lørdag eller søndag.
cocker-eier Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Tror det stod i Hundesportannonsen at det skulle være valpeshow for alle raser på Oppdal. Hadde i hvertfall tenkt at Hayley skulle få debutere der.
starlight Skrevet 3. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Fikk nettopp svar om at det er valpeshow for alle raser. I alle fall lørdag tror jeg:)
xxx12345 Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Det er både lørdag og søndag på Oppdal, men de må meldes på til forskjellige klubber. Oppdal HK søndag og Surnadal og Rindal HK lørdag. Freya stilles for første gang som voksen på samme sted og får bare håpe at disse dommerne liker henne like godt som valpedommeren i fjor
hanne-pia Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Er det 4 mnd valpene må være for å kunne stille på valpeshow?
Caroline Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Er det 4 mnd valpene må være for å kunne stille på valpeshow? Det stemmer
hanne-pia Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Det stemmer Og det regnes fra dato til dato? Så siden Felix er født 25. februar så er han 1 uke for ung?
xxx12345 Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Skrevet 3. Mai 2007 Da er han for ung ja. Det neste her i omegn da er vel hundefestivalen 25-26 august såvidt jeg vet.
Guest Christine Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Gauldal hundeklubb arrangerer valpeshow i Juli iallefall!
starlight Skrevet 4. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Gauldal hundeklubb arrangerer valpeshow i Juli iallefall! når i juli, vet du det?
Guest Christine Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 når i juli, vet du det? Noe med den 20, tror jeg det var. Står i hundesport nummer 4!
Betty Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Nyttig tråd. Hittil er det bare på Oppdal og steinkjerutstillingen, samt hundefestivalen i august jeg har fått med meg. Decoy skal muligens debutere på Oppdal Hadde vært nyttig med flere valpeshow i området for treningens sin del (og da tenker jeg egentlig mest på eierne )
starlight Skrevet 4. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Skal visst være valpeshow for alle raser 12.mai på Levanger også
starlight Skrevet 4. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2007 Noe med den 20, tror jeg det var. Står i hundesport nummer 4! hmm, jeg må være blind. Har ikke sett det. Men har uansett junior etter 13.juli:)
Inu Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Skrevet 5. Mai 2007 Skal visst være valpeshow for alle raser 12.mai på Levanger også Typisk det... Annonsen kom i avisa noen dager etter at jeg hadde sagt ja til å dømme Barn&hund under Hundens dag på Steinkjer 12. mai. Ser ut som det blir snaut med valpeshow på lille frøkna... Har meldt på 3 valpeshow under Japanspesialen i pinsa, så vi får en tøff debut...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar