Jump to content
Hundesonen.no

Valpeshow i Trondheim og omegn

starlight

Recommended Posts

Guest Christine

Er jo alltids hundefestivale og Steinkjerutstillinga da, men et er jo ikke før i Aug/sept..

Følg med i avisa fremover da, kanskje et dukker opp en annonse en dag.. :yes:

Er jo alltids hundefestivale og Steinkjerutstillinga da, men et er jo ikke før i Aug/sept..

Følg med i avisa fremover da, kanskje et dukker opp en annonse en dag.. :)

Har valp bare til 13.juli :yes:

Trur det er valpeshow på oppdal ja. Følg med i annonsesidene til adresseavisen under dyr, for og utstyr. Der annonseres ofte valpeshow :yes:

EDIT: Sjekket NKK og der sto det ikke noe om valpeshow på oppdal, hverken lørdag eller søndag.

Det er både lørdag og søndag på Oppdal, men de må meldes på til forskjellige klubber. Oppdal HK søndag og Surnadal og Rindal HK lørdag.

Freya stilles for første gang som voksen på samme sted og får bare håpe at disse dommerne liker henne like godt som valpedommeren i fjor :yes:

Nyttig tråd. Hittil er det bare på Oppdal og steinkjerutstillingen, samt hundefestivalen i august jeg har fått med meg. Decoy skal muligens debutere på Oppdal :) Hadde vært nyttig med flere valpeshow i området for treningens sin del (og da tenker jeg egentlig mest på eierne :) )

Skal visst være valpeshow for alle raser 12.mai på Levanger også:)

Typisk det... Annonsen kom i avisa noen dager etter at jeg hadde sagt ja til å dømme Barn&hund under Hundens dag på Steinkjer 12. mai. Ser ut som det blir snaut med valpeshow på lille frøkna...

Har meldt på 3 valpeshow under Japanspesialen i pinsa, så vi får en tøff debut...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...