Gå til innhold
Hundesonen.no

Natt til 1.

Guest Christine

Recommended Posts

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Skrevet
Sove. Skal opp tidlig i morgen (sykle tur og sløve før jeg skal gå i tog).

Kjiping :D

Skrevet

Skal på vorspield i parken på skolen først og på marinen i Tr.heim etterpå.

(i morgen skal jeg opp til oppdretteren min og hilse på valpen :D )

Guest Christine
Skrevet
Skal på vorspield i parken på skolen først og på marinen i Tr.heim etterpå.

(i morgen skal jeg opp til oppdretteren min og hilse på valpen :D )

Vurderer å komme til marinen etterhvert jeg også. Kanskje vi sees ;)

Skrevet
Fordi den ***** russen begynner sitt inntog. Her i byen merkes det veldig godt i alle fall...

Ja, skjønner at det er spesielt for russen, men for "vanlige" folk da ;)

Men ja, jeg merker til den d**** russen :D

Skrevet

Jeg skal på russedåp i Telegrafbukta her i Tromsø. Her er det en tradisjon at russen møter til russedåp natt til 1.mai.

Skrevet

Skal se film og spise pizza og snop sammen med Tore ikveld, og så skal jeg sove for å være opplagt til apporttreningen med retrieverklubben imorgen. Syk er jeg også så hadde ikke orket noe fest ikveld uansett.

Guest Christine
Skrevet
Først forspill -> Kyvannet (vanlig hengeplass her) -> Marinen :D

Kanskje vi møtes da christine ;)

Hope so! :P

Men nå stikker jeg,

Ha en flott feiring alle sammen! :P

Skrevet

Skal sove, må jo i tog i morra.. Er litt stolt har sydd på alle 8 (!) stjernene på den nye uniformen selv i dag! :D *Flinke Kathrine*

Skrevet

Jeg skal være hjemme med familien og kose meg i kveld jeg.. :D Var ute og tulla i går, så jeg orker ikke to kvelder på rad.. Vanligvis er jeg ute med venner natt til 1.

Skrevet

Prøve å sove i natt og dra og se på lydighet i Moss i morgen (prøver febrilsk å snu døgnet nå siden jeg skal på sporkurs til helga...)

Skrevet
Jeg skal garantert sove i hele natt. Noen må på jobb i morgen også... :D

Prosenter PIP... Prosenter (hilsen en som egentlig skulle vært på jobb nå....)

Skrevet

Skal ikke ut i dag, drakk enorme mengder alkohol på lørdag, så har igrunn fått nok. I morgen skal jeg grytidlig opp og gå på tur med lillesnella, så blir soving i natt.. Er igrunn nesten fyllesjuk fra lørdag enda, så:D Dessuten har jeg ikke særlig gode minner fra natt til 1. i fjor (huff og hu, jeg var russ og hovedingrediensen den kvelden var fisherman), så jeg skal bare kooose meg hjemme med rabiesvalpen.

Skrevet

Altså, ettersom jeg er russ( ;) ), så burde det blitt full fest i natt, meeen, så er det heldag i 3KJ på onsdag(...) Derfor er de hjemmekveld :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...