Gå til innhold
Hundesonen.no

Crocs?


Aya

Recommended Posts

Noen som har crocs her? Jeg trenger skikkelig goode sko til jobb, og har jo hørt mye bra om disse (forferdelig stygge) skoene.. Er de så gode som ryktet sier? Forslag til gode nettbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i skobutikk hvor vi ikke har lov til å sitte, så vi står opptil 10 timer på en dag. Går mye også, så vi MÅ ha gode sko. Jeg har brukt crocs i et halvt år og jeg elsker dem. Selvfølgelig får man vondt i beina etter å ha gått i mange timer, det hadde man fått om man hadde hatt puter på beina også. Men i forhold til andre sko er de fantastiske!

Prøver noen ganger å bytte sko på jobben, men jeg må alltid bytte til crocsen for de er mye bedre. Etterhvert som du går i dem vil du tråkke dem myke og de vil forme seg etter foten din. Knallgode, absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvorfor alle synes de er så stygge, jeg - de ser jo akkurat ut som tresko. Men kanskje mine svenske aner har påvirket meg til å synes at også tresko ser helt OK ut, da (miljøskadd?)...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvorfor alle synes de er så stygge, jeg - de ser jo akkurat ut som tresko. Men kanskje mine svenske aner har påvirket meg til å synes at også tresko ser helt OK ut, da (miljøskadd?)...

Susanne

Hi hi mamma har alltid klampet rundt i tresko hjemme og på jobben, så jeg har heller ikke noe imot tresko, så vi er to :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er KJEMPE glad i mine knall turkise crocs! Spesielt nå med bekkenløsning og ryggproblemer!!

Ville ikke byttet dem inn for noe som helst!

Men er det andre som blir litt svette i dem? eller er det bare ENDA ett av de herlige graviditetssymtomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk RenateA - jeg kan heller ikke se at de er noe spesielt stygge, når man er vant til tresko... Skal kjøpe sånne, jeg - når jeg bare finner dem i skoforretningen!

Var innom Eurosko (som angivelig skal ha dem) forrige uke, men de hadde bare sånne fake-utgaver av dem. Og det er selvsagt AKKURAT det samme for meg om de er ekte eller ikke (sånt driter jeg i), men av str 39 var ikke et eneste par igjen.. Så tydelig at de er populære, ja!

Vet at de ble faktisk solgt på en utst. i Sverige i fjor - masse hundefolk som kjøpte (selvsagt) - for 250 SEK.. Og det tror jeg var Crocs-merket også. Prøvde de en venninne kjøpte, og de var aldeles fantastiske å ha på bena, ja...

Ellers er jo føttene mine som skapt for Arcopedico-sko, da.. Ikke så utrolig pene de heller, men guri så deilig å ha på bena... Sliter ut minst et par pr år...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste negative med Crocs er at man får sterkere støt når man er borti noe som gir støt

... men det skal visstnok hjelpe om man stikker to tegnestifter gjennom skoa (inni skoa og på undersiden, så de møtes), da fungerer det som en slags jording (gjording? jording? støtavleder.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig stygge spør du meg, tresko er rene galla i forhold, og jeg hadde bestemt meg for at jeg ALDRI skulle ha slike sko. Men ble selvfølgelig veldig nysgjerrig etter å ha lest denne tråden tidligere i dag så jeg har vært innom skobutikken og prøvd disse skoene. Du verden, de virket supergode å gå i, men de passet ikke til mine føtter... 36 for små, 37 for store, så heldigvis slapp jeg å ha slike sko (som jeg også gjør med mange andre sko... <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være mulig å finne det i Norge også, så føler du deg litt mindre vernepleier på 60?

Hva mener du med det? :icon_confused:Vernepleiere er da alltid velstelte, uthvilte og freshe. særlig de på 60+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns crocsene er kjemoekule jeg!

Silje: Jeg svetter som en gal i dem! Man blir veldig klam under beina ved å gå med dem, og går du med en tynn strømpebukse så knirker det så fint når man går pga man er klam på beina. Sikkert flere kunder som har trodd at jeg har prompa pga de lager en mistenkelig prompelyd når man er klam i dem *rødme*

Ps. Det som er forskjellen med de ekte crocsene og kopiene ("bo", osv) er at crocsene er en helsesko, de har kjempegod demping, former seg etter foten og har mye bedre kvalitet (mange som har kommet inn med kopiene pga de slitner i remmen) så skal man først ha en god sko med mye demping så er det mye bedre å investere i ordentlige crocs som man har lenge, enn å kjøpe par etter par med kopiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er KJEMPE glad i mine knall turkise crocs! Spesielt nå med bekkenløsning og ryggproblemer!

Ville ikke byttet dem inn for noe som helst!

Men er det andre som blir litt svette i dem? eller er det bare ENDA ett av de herlige graviditetssymtomene?

Har ikke prøvd Crocs men har blitt anbefalt å kjøpe de, men jeg har lurt på akkurat det samme, blir man ikke svett/klam på føttene, når man går lenge i de? De består jo bare av plast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...