Peers Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Sorry for at jeg er lat, og ikke leser gjennom hele tråden. Men hvor, når (dato og klokkeslett), hva er planene, og hvor langt er eventuelle tisper i løpetiden?
molly Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Skrevet 16. Mai 2007 Blir det den ultimate testen på om "klipp klipp" har hjulpet..? Jepp, meget spennende...
-Vilde- Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Da dropper jeg å ta med tispa med løpetid...blir så dumt med hannhunder og hun er i slutten. Tar heller m ed lille valpen på 3 1/2 måned han elsker andre hunder
Eva-Kihla Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Sorry for at jeg er lat, og ikke leser gjennom hele tråden. Men hvor, når (dato og klokkeslett), hva er planene, og hvor langt er eventuelle tisper i løpetiden? Samme lurer jeg på... Ingen som vil ha med 2/3 hunder til eller?
-Vilde- Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Vi skal møtes ved Radiumhospitalet kl 12 fredag 18.mai
ida Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Hmmm, jeg vurderte å hive meg på, men nå er jeg usikker med tanke på løpetispene... Hvor langt er de kommet i løpetiden? Min blir helt idiot med løpetisper i nærheten og blokkerer alt, men det avhenger litt av hvor langt de har kommet i løpetiden. Og med blokkering mener jeg alt. Han er vanligvis veldig glad i godbiter, men de gidder han ikke snuse på engang om tispene er spennende nok. Slitsomt Så spørsmålet er, hvor langt har løpetiden kommet? Hun er ikke villig. Bare full av godlukt!
Marianne Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Til dere som har valper: Hold dem unna Tequila er dere greie! Hun er ikke slem og vil ikke ta dem, men hun kan være bitch og knurre.. Det er noen valper hun digger, men det vet jeg jo ikke på forhånd men ser det veldig fort Lita kan også brøle litt på andre hunder, men hun er ikke sint, hun er redd men det går seg også til etterhvert! Oh så trivelige hundene mine hørtes ut nå.... Ellers så gleder jeg meg til å se dere imorgen
ida Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Fibi har vel også en usynlig varselstrekant rundt halsen . Ikke slem, men lit usikker sånn til å begynne med. Som Akela har sagt i en annen tråd: Det er bedre å være i bevegelse enn å stå stille, når usikre hunder skal bli kjent med hverandre (hun sa det ikke akkurat sånn, da men..) .Håper litt på langlinemuligheter og tur i skauen, jeg. Det er planen, er det ikke? Men blir det 12 00 eller 13 00? 13 00, kanskje...
Marianne Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Kan vi si 12..? Fibi er bare søt hun da!
Guest Just me!! Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Oi, jeg prøver å stille opp med Archie imorra, om det er greit! Tenk at jeg sa det gitt! Han er vrien med andre hunder, men dette må trenes på så det er bare å sette i gang. Tror ikke vi blir med på noe trening, bare holder oss i utkanten (treningen blir å holde seg rolig i nærheten av andre hunder). Om dere gidder da, det kan bli litt bråkete.
Marianne Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Oi, jeg prøver å stille opp med Archie imorra, om det er greit! Tenk at jeg sa det gitt! Han er vrien med andre hunder, men dette må trenes på så det er bare å sette i gang. Tror ikke vi blir med på noe trening, bare holder oss i utkanten (treningen blir å holde seg rolig i nærheten av andre hunder). Om dere gidder da, det kan bli litt bråkete. Tror egentlig det bare blir tur imorgen, ser sånn ut ihvertfall Men det er hyggelig om du vil være med!
Guest Just me!! Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Ja, men da skulle det vel kanskje gå! Får se hvor tidlig jeg kommer meg opp imorra, hehe.
Marianne Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Ja, men da skulle det vel kanskje gå! Får se hvor tidlig jeg kommer meg opp imorra, hehe. Hehe oki
-Vilde- Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 det ble kl 12 ikke sant? tar med lille valpen på 3 1/2 måned<3 han må bli bedre vant med større hunder.
Peers Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Hm, da kan jeg dessverre ikke være med likevel, selv om jeg har veldig lyst må jobbe til kl 14 i morgen... Men håper det blir noe igjen en dag det passer bedre for oss, da er vi med!
Guest Just me!! Skrevet 17. Mai 2007 Rapporter Skrevet 17. Mai 2007 Aiai, jeg blir nok ikke med. Men ta masse bilder!
Aya Skrevet 18. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2007 Takk for turen, people:D EDIT: Når Marianne er tilbake fra date, og Ida og Jane er tilbake fra å sitte ved nabobordet, forventer jeg å se masse bilder med Lita-trynet, Snorre-tryner og Knottis-tryner.
Marianne Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Skrevet 18. Mai 2007 Takk for turen, people:D EDIT: Når Marianne er tilbake fra date, og Ida og Jane er tilbake fra å sitte ved nabobordet, forventer jeg å se masse bilder med Lita-trynet, Snorre-tryner og Knottis-tryner. Hahahah Jeg tok "bare" 173 bilder jeg da, så det kan ta litt tid før dere får se, men det kommer så smøre seg med tålmodighet da! Men siden jeg er så innmari grei skal dere få en liten smakebit av et bra Lita-tryne Må le av den bikkja, hun har nok ansiktsuttrykk ihvertfall...! Og skjønneste Knottis har tatt på seg smiske-trynet sitt... Igjen... *flirer*
ida Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Skrevet 18. Mai 2007 Tusen takk for en kjempekoselig tur, knottedyr og labbisdyr og lille vakre tervefrøken og alle vi kjente fra før. :love2: Av en eller annen grunn har jeg en svært sliten hund her. Bilder nå! EDIT: Verdens beste overraskelse var at Ingvild og Knott kom!
Marianne Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Skrevet 18. Mai 2007 Hahaha her er en liten smakebit til på bra tryner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar