SaraS Skrevet 20. April 2007 Rapporter Skrevet 20. April 2007 Jeg har liksom ønsket meg hjemmeside en stund, men fikk det liksom ikke helt til. Blogg derrimot er KJEMPELETT å lage! Ta en titt da: http://www.vgb.no/23516/
Symra&Pippin Skrevet 20. April 2007 Rapporter Skrevet 20. April 2007 Så fin den ble! Gøy å lese! (Kjempegresskaren er velkommen i hagen min når den vokser ut av vinduskarmen din!)
SaraS Skrevet 20. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2007 Ja, mamma jeg tror nesten gresskaren må flytte til Hundhammeren når den blir stor. ( Det blir jo en litt voldsom potteplante å ha i vinduet, hihi)
Aya Skrevet 20. April 2007 Rapporter Skrevet 20. April 2007 Så koselig! Jeg vil og plante ting i vinduskarmen, men fyren jeg bor med (han er bonde) mener at det er tull og tøys å ha små gulrøtter, markjordbær og agurker i vinduskarmen.. Kanskje jeg skal satse på et kjempegresskar jeg og??
SaraS Skrevet 20. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2007 ja, en venninne av meg hadde tomatplante i vinduet, med sånne små tomater. Det er jo litt koselig da!
HanneJ Skrevet 20. April 2007 Rapporter Skrevet 20. April 2007 Har vært innom å lest. Litt av hvert å lese der ja! Ser du har tenkt over parson russell terrieren... fin rase ( ), men Kromfohrlander er fine de også!
SaraS Skrevet 20. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2007 Ja jeg sunes parson er nydelig og jeg liker tanken på en hund med masse "futt" i! Mange som sier at det er en stor hund i liten kropp. Men jeg hører også at det kanskje ikke er noen førstegangshund..og det skremmer meg litt da. Tørr ikke å ta meg vann over hodet heller! Om Kromfohrlanderen står det stort sett over alt, at er lett å trene og "oppdra"..
HanneJ Skrevet 21. April 2007 Rapporter Skrevet 21. April 2007 De ER en stor hund i liten kropp. Ingen tvil. Zorro er jo min første hund. Har ikke hatt noen problemer med ham, men så har jeg jo jobbet med ham da. Tror det hadde vært noe helt annet hvis vi hadde fått oss en "typisk førstegangshund" for da har jeg ikke villet jobbe med hunden så mye heller (hvis du forstår) En positiv ting med parson er jo at de kan brukes til alt også! Men Kromfohrlander er bare nydelig Så fine farger...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar