Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpene er her!


Benedicte

Recommended Posts

I natt ble det født 15 friske, små korthårede vorstehhunder hos kennel Rugdelia. 6 tisper og 9 hanner, og da blir det helt klart valp på oss siden vi er ganske høyt på listen på hannhundsvalper.

Foreldrene er N S INT Uch Rugdelias K M S Zenobia og FIN Jch S Jch INT S FIN Uch Don Korleone's Conrad

Det øverste bildet er av moren, Zenobia, og det nederste av faren, Conrad. Bilder av valpene vil komme så snart som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, det var litt av en gjeng, er det vanlig at kullene er så store? Grattis! :icon_confused:

Det er iallefall ikke uvanlig tror jeg, hører ofte om det i vorstehermiljøet - iallefall korthårene, de andre to variantene vet jeg ikke så mye om. Varjajenta vår er korth. vorsteher, og de var 11 i kullet.

Gratulerer så mye med at valpene er født! :whistle:

Håper moren din vet hva det vil si å ha en gaaal vorsteher, de har rykte på seg for å være kun for spesielt interesserte - og vår første vorsteher har iallefall ikke tatt knekken på de ryktene. :P

Ellers er det jo en alsidig rase, håper dere blir like fornøyde som vi er. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! det var litt av et kull, ja :icon_confused: Har ikke helt gått opp for meg at vi skal få oss ny valp snart, siden vi ikke hadde regnet med å få valp med tanke på hvor lange ventelister denne kennelen har.

Bilde av valpene bare noen dager gamle er i bloggen for i dag

http://www.blogtown.se/blog.php?id=klikkerhund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! det var litt av et kull, ja :D Har ikke helt gått opp for meg at vi skal få oss ny valp snart, siden vi ikke hadde regnet med å få valp med tanke på hvor lange ventelister denne kennelen har.

Bilde av valpene bare noen dager gamle er i bloggen for i dag

http://www.blogtown.se/blog.php?id=klikkerhund

Oy, de var lyse! :shocked: Men herlige da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...