Maria Skrevet 30. Juli 2005 Rapporter Skrevet 30. Juli 2005 Sjekk denne nydelige border collien! Den er visst importert fra Skotland, og er av fargen blue merle
Cavalier&Collie Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Skrevet 31. Juli 2005 Sjekk denne nydelige border collien! Den er visst importert fra Skotland, og er av fargen blue merle Den kjenner jeg :-o Ho som leder treninga har akkurat hentet en lue merle border collie fra Skotland! Tispe - prikk lik - den MÅ være den!! :-o Den skal på Mosseutstillinga i dag
Ina Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Skrevet 31. Juli 2005 De er kjempeherlige Hvis jeg hadde gått rundt med en blue merle BC, så hadde jeg nok fått store problemer med å overbevise folk om at det var BC, og ikke Aussie (Har store nok problemer med Eso, hehe..) Folk bare: "BC finnes bare i svart og tricolor, du har blitt lurt!" *ler masse*
Jeampi Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Skrevet 31. Juli 2005 De er kjempeherlige Hvis jeg hadde gått rundt med en blue merle BC, så hadde jeg nok fått store problemer med å overbevise folk om at det var BC, og ikke Aussie (Har store nok problemer med Eso, hehe..) Folk bare: "BC finnes bare i svart og tricolor, du har blitt lurt!" *ler masse* Huff jeg klarer ikke sånne folk som tror de kan alt men egentlig ikke skjønner bæret #-o
Cavalier&Collie Skrevet 1. August 2005 Rapporter Skrevet 1. August 2005 Dere fant dem på www.bordercollie.no ? Kjenner forresten begge - kjente ikke igjen dne største med en gang
Maria Skrevet 1. August 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2005 Fant bildene på bordercollie.no ja
Basse Skrevet 2. August 2005 Rapporter Skrevet 2. August 2005 Så flotte de BC ene var, visste ikke det var sånn farge i BC å..
Ina Skrevet 3. August 2005 Rapporter Skrevet 3. August 2005 http://www.kennel.dk/bc/bc-index.html Innpå denne siden finner dere mange BC farger og varianter
Guest Vicky Skrevet 3. August 2005 Rapporter Skrevet 3. August 2005 har sett den siden før... mange fine farge varianter
WheatenMali Skrevet 3. August 2005 Rapporter Skrevet 3. August 2005 Jøss, border collie fantes i flere farger enn jeg trodde, sobel bc :-o
Cavalier&Collie Skrevet 3. August 2005 Rapporter Skrevet 3. August 2005 Visste om alle bortsett ifra sobel :-o
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar