Gå til innhold
Hundesonen.no

Absolute adorable abby

ellish

Recommended Posts

Skrevet
Tusentakk alle sammen! :)

Masse flere bilder på: www.piczo.com/gardtibbene :icon_redface:

Edit:

Fikk ett nytt bilde!

Rareste stillingen :)

åååå, den stillingen lå Sokrates også alltid i når han var mindre. *savne* Heldiggrisen du:D

Skrevet

Takk! :) Bilturen gikk kjempefint! Det var værre med sovingen da! :P Har vært oppe 4 ganger i natt! (men hun har jo ikke gjort fra seg inne heller da!:)) Tassen tar det hele med stor ro. Litt sjalu er han jo da! (men han vet å utnytte det også!)

Kommer masse bilder, må bare få dem av søstera mi først. :)

Skrevet
Takk! :) Bilturen gikk kjempefint! Det var værre med sovingen da! :P Har vært oppe 4 ganger i natt! (men hun har jo ikke gjort fra seg inne heller da!:P) Tassen tar det hele med stor ro. Litt sjalu er han jo da! (men han vet å utnytte det også!)

Kommer masse bilder, må bare få dem av søstera mi først. :)

Jeg vil gjerne se flere bilder :P Håper hun sover bedre om nettene fremover :)

Skrevet

Tusentakk! :) Ja crizpo det håper jeg og! Er så treeett! Men hun har funnet seg til rette i korgen nå da. Så det går nok bedre i kveld. :) Skal legge ut flere bilder i kveld jeg. :)

Skrevet

Takk alle sammen! :P Ja jeg fikk sove i natt! (JIPPII!) Ikke ett skrik engang! (Kanskje jeg sov for dypt til å høre? :P) Hun hadde heller ikke tisset eller noe da jeg sto opp for å gå ut med henne. Altså så er hun ei kjempeflink jente! Har allerede begynt med litt kontakt trening jeg.. :) Også har hun fått på seg halsbånd! Har ingen problemmer med det heller! :P

Her kommer noen bilder av den svarte hybelkanina mi!

http://i196.photobucket.com/albums/aa276/e...os/P1010017.jpg

Abby er ute i sola og koser seg!

http://i196.photobucket.com/albums/aa276/e...os/P1010009.jpg

Se på de øynene da.. :P

http://i196.photobucket.com/albums/aa276/e...os/P1010006.jpg

Den leka elsker hun! Den er jo større en henne menmen! :P Nille er best på leker altså! :P

Kommer nok flere i morgen.. :)

Skrevet
Endelig :)

Hehe, jaa! Endeelig! :icon_fun:

Ja, valpetiden går fort! Vi må nyte den så lenge den varer! Kaizer er jo forsatt liten han da! :)

Skrevet

Hehe, tusentakk! Ja den bamsen er veldig kjekk altså! Så god å bite og dra i! Skal huske på det ja, om det blir for gale. Tusentakk :)

• 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Alle dyr har naturlige instinkter som styrer dem. Noen er byttedyr, som lever av gress, bær og annet de finner i naturen, og som har fluktinstinkter når det er noe i nærheten de oppfatter som fare. Typisk eksempel er hester, sauer, hjortedyr osv. Noen er rovdyr som lever av å fange, drepe og spise andre dyr. Både katter og hunder er rovdyr, samt ulv, gaupe, bjørn osv. Fra lenge før hunder (og katter) ble domestiserte og holdt som arbeids- og kjæledyr har dette vært instinkter som rett og slett har holdt dem i live. Det er naturlig adferd å jage og drepe, men vi har avlet bort veldig mye av de sterkeste instinktene. Ulike dyr har også ulikt språk og væremåte, og de aller fleste kommuniserer best med sin egen art. Og så er det noen som kommuniserer på tvers av arter, i varierende grad. Anbefaler å lese litt om språk og adferd både hos hund og katt, og som sagt få hjelp fra fagfolk.
    • Hvorfor er det sånn at alle katter skal jages?
    • Det er jeg også redd jeg må gjøre. Omplassere kattene. Men er vanskelig fordi har blitt så glad i dem.
    • Er det sånn at hunder kun kan gå overens med andre hunder? Og ingen andre dyr? Det samme med katt. Kun med andre katter? Hvis det er så vanskelig å få katt og hund sammen? Er det generelt lettere å få voksne hunder til å gå bra sammen med valper enn andre dyr? Synes det er kjekt å lære.
    • Det er mange som har hund og katt sammen, men det kommer helt an på individene, rasene og tilvenningen. Det høres ut som du har kommet litt skjevt ut allerede, og som sagt tror jeg det kan bli krevende. Når du ikke har kompetansen selv til jeg anbefale å få hjelp (direkte, annet enn tilfeldige på nett) fra noen som kan komme og hjelpe deg der du er.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...