Gå til innhold
Hundesonen.no

Html hjelp


Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har en hjemmeside jeg normalt ikke bruker html koder på, men har mulighet til å gjøre det. Problemet er at jeg ikke kan html koder :)

Jeg har lyst til å lage en kull info. Den typen jeg tenker på er feks slik Men jeg syns denne er bedre (gå på Casey og søsken)

Farge "ikonen" trenger jeg selvsagt ikke. Jeg skal kun ha til 3 hunder.

Send meg gjerne en PM om du kan så kan jeg avklare hva jeg vil ha med :D

Skrevet

Jeg kan heller ikke html, så det jeg pleier å gjøre, er å lage det i et word-dokument, markere, kopiere og lime inn på freewebs. Hvis du gjør det burde det gå greit å lage den typen tabeller.

Skrevet

Jeg kjeder meg..... :icon_fun:

Skjønte ikke hva du mente med link nr 2...

klipp & lim

<center>

<table border="1" cellpadding="4" cellspacing="1" style="border-left-width: 0; border-top-width: 0; border-right-width: 0; border-bottom-width: 0" bordercolor="#A4A177">

<tr bgcolor="#EFEBAE">

<td width="64" align="left"><b>Informasjon</b></td>

<td width="105" align="center"><b><a href="*.htm">h1</a></b></td>

<td width="105" align="center"><b><a href="*.htm">h2</a></b></td>

<td width="105" align="center"><b><a href="*.htm">h3</a></b></td>

<td width="105" align="center"><b><a href="*.htm">h4</a> </b></td>

<td width="105" align="center"><b><a href="*.htm">h5</a></b></td>

<td width="105" align="center"><b><a href="*.htm">h6</a></b></td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="middle" align="left"><b>kol10</b></td>

<td valign="middle" align="center">1</td>

<td valign="middle" align="center">1</td>

<td valign="middle" align="center">1</td>

<td valign="middle" align="center">1</td>

<td valign="middle" align="center">2</td>

<td valign="middle" align="center">2</td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="middle" align="left"><b>kol9</b></td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="top" align="left"><b>kol8</b></td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="top" align="left"><b>kol7</b></td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="top" align="left"><b>kol6</b></td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="top" align="left"><b>kol5</b></td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="top" align="left"><b>kol4</b></td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="middle" align="left"><b>kol3</b></td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="middle" align="left"><b>kol2</b></td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

<td valign="middle" align="center"> </td>

</tr>

<tr bgcolor="#FFFFFF">

<td valign="top" align="left"><b>kol1</b></td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

<td valign="top" align="center"> </td>

</tr>

</table>

</center>

Skrevet

Tusen takk :)

Det er høyre klikk sperre på link nr.2 så du må gå inn via Casey og inn på søsken.

Hva må jeg ta bort hvis jeg bare skal ha 3 hunder med?

Edit: fikk det til :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...