Gå til innhold
Hundesonen.no

Er freewebs stabilt?


Huldra

Recommended Posts

Jeg har brukt freewebs før, men det er lenge siden, så hukommelsen og freewebs kan ha forandret seg siden da.. :) Men jeg lurer altså på om freewebs er stabilt? Om det er oppe og går så å si hele tiden, og at det ikke er noe tull med det? Holder på å lage hjemmeside nå, men det følger ikke med gjestebok, og siden nuffe er så ustabilt (og dessuten utrolig stygg!) så vurderer jeg freewebs. Har hatt gjestebok der før, og kan ikke huske at den var ustabil. Det eneste jeg har merket meg er at man ikke kan forandre utseendet på gjesteboken (eller siden) uten at meldingene i gjesteboken slettes..

Men er freewebs stabilt nå for tiden?

En ting som irriterer meg gul og grønn, er en pop-up som kommer når jeg går inn på freewebssider. Jeg må jo for søren slå av hele nettet for å få den bort, er det sånn hver gang man går inn på enten freewebs eller freewebs-sider? Den jeg snakker om er et lite vindu som kaller seg systemdoktor, og lukker hele browseren. Når man trykker på det røde krysset, forsvinner pop-up'en og browseren åpnes, men i vinduet for freewebs, blir nå omdirigert til en annen side automatisk. Har gått i fella før, så nå (siden jeg sitter på laptop) kan jeg bare trykke på en knapp, så stopper prosessen, og så kan jeg gå tilbake til freewebssiden. Men i dag (akkurat nå) fungerer ikke det, dvs at selv om jeg går tilbake slik jeg har gjort før, så kommer pop-up'en igjen og igjen.. :D

Fins det andre gjestebøker jeg kan bruke, uten mye reklame og tull og tøys, og som fungerer, og som er fine, og helst hvor jeg kan legge inn noen alternativer selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden min fungerer den.

Har ikke opplevd at den er nede, i så fall har jeg ikke merket det :)

Selv har jeg gjestebok fra cybertools.se

Syns den fungerer best, da jeg får slette/svare/endre på de innleggende jeg vil. (Jeg redigerer og sletter når noen poster en annen melding rett etter på, med noe de glemte å skrive i første omgang)

Med den gjesteboka kan man forandre farger, verktøy mm.

EDIT: Men jeg bruker ikke de malene som allerede er der. Bruker HTML koder

De malene fungerer ikke alltid like godt.. + at det er reklame nederst på alle sidene, og øverst.

Og en annen positiv ting (på min hjemmeside) er at når jeg får mange nok gjester på besøk, er ikke reklamen der lengre :D Det er jo bare positivt for meg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget meg en konto der nå, men den ligner utrolig mye på nuffe, da.. Jeg syns jo nuffe er stygg, men så lenge aternativene mine ikke er enorme, får jeg vel ta til takke med dette da. :) Takk for hjelpen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp den pop up tingen du snakker om heeele tiden jeg også. Må gå helt ut, lukke vinduet, åpne siden på nytt, og først DA får jeg se på siden uten problemer. (var redd det bare var meg).

Irriterende, og sånn var det ikke i "gode gamle dager". Så nå har jeg utelukket freewebs som gjestebok, selv om de er stabile.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende, og sånn var det ikke i "gode gamle dager". Så nå har jeg utelukket freewebs som gjestebok, selv om de er stabile.. <_<

Det er noe som har kommet i det siste. Den siden jeg betaler for har jeg ingen problemer med. Og jeg er meget fornøyd med freewebs på min private side.

Men jeg har også en gratis side for en interessegruppe og jeg må si at det er forferdelig irriterenes å få den tingen opp hele tiden <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare - Kommer pop-upen og reklamen når dere klikker inn på min side? :unsure:

Hos alle jeg kjenner gjør den ikke det, men lurer litt likevel.

Jeg har selv problemer med å gå inn på andres freewebs sider..

Nei det gjør det ikke. men betaler du for siden?? Du har jo ikke noe reklame oppe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...