mbakkevold Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Etter en uendelig lang ventetid hentet vi lille Tina på langfredag! Utrolig deilig (og travelt ) å endelig ha henne hjemme! Må jo bare legge ut noen bilder av skjønnheten (best å nytte muligheten mens hun sover ^_^ ) Litt skummelt på den nye plassen... ...men det tok ikke lange tiden før hun lå strekk ut i senga si! Tina og "pappa" strekk ut på sofaen
kittykatt Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 utrolig søte bilder og lykke til.. gled dere mens valpetiden er der
Taran Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Kjempeflott tuppe Skal dere bruke henne i jakt?
Marthe Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Gratulerer så mye Jeg får mitt lille nurk hjem 10 mai. Håper dere vil være med å gå tur en gang etter det
Ulrikke92 Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Kjempesøt! Gratulerer og lykke til!
mbakkevold Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2007 Kjempeflott tuppe Skal dere bruke henne i jakt? Har ingen planer om jakt foreløpig, har lyst å prøve på blodspor. Kanskje få henne godkjent som søkshund. Vi får se
Marianne&Bianca Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Gratulerer med Tina. Helt skjønn
mbakkevold Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2007 Gratulerer så mye Jeg får mitt lille nurk hjem 10 mai. Håper dere vil være med å gå tur en gang etter det Det er vi med på. Flytter hjem i slutten av mai, så da får vi avtale en "playdate"
Symra&Pippin Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Beaglevalper er kjempesøte. Gi henne en smask på magen fra meg!
ellish Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Å så peen! Gratulerer! Har ennda ei god tid å vente jeg. (føles ialfall sånn!)
mbakkevold Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2007 tusen takk for fine tilbakemeldinger! Syns selfølgelig hun er verdens fineste ja Virker som det er ei jente med bein i nesa, så det skal bli spennende å se hvordan hun utvikler seg!
Sunlily Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Så skjønn Tina var Jeg får ikke valp før i begynnelsen av juni, det tar så lang tid! Har ventet på en ny hund i over et år Klø Tina skikkelig på magen fra meg
netteliten Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Så NYDELIG hun er!! Peico ble litt småforelsket her han! han har vokst KOLOSALT! Hatt han like lenge som han var hos oppdretter nå. Vokst masse mentalt og psykisk! Er så moro! kos dere!
mbakkevold Skrevet 12. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2007 Så NYDELIG hun er! Peico ble litt småforelsket her han! han har vokst KOLOSALT! Hatt han like lenge som han var hos oppdretter nå. Vokst masse mentalt og psykisk! Er så moro! kos dere! hihi, er det det man kan kalle puppylove?
netteliten Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 Puppylove, tihi! Passet bra! Men hun er jo bare det nydeligste... Hvordan går det nå? Som forventet? Noe du ikke hadde tenkt før? Noe som gikk lettere enn tenkt? Er hun snill? Ah, savner nesten den første uka alt jeg. Den er spesiell.
mbakkevold Skrevet 15. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2007 Puppylove, tihi! Passet bra! Men hun er jo bare det nydeligste... Hvordan går det nå? Som forventet? Noe du ikke hadde tenkt før? Noe som gikk lettere enn tenkt? Er hun snill? Ah, savner nesten den første uka alt jeg. Den er spesiell. Jo, det går veldig fint! Tina er ei skikkelig glad jente, veldig sosial og trygg, så det er bra. Var jo innstilt på at det ble mye arbeid med lufting, nattevåk, lek osv så det har egentlig gått veldig bra! Det jeg var mindre forberedt på var hvor knyttet man blir til den lille! Tanker som "har hun vondt nå?", "Blir dette for mye for henne?", " Gjør jeg rett?" o.l er innom rett som det er! Dessuten er valpebitingen mye mer smertefull og intens enn det jeg hadde trodd... au! Etter den første uka nå, føler jeg at jeg begynner å bli kjent med henne, så slapper mer av iallefall!
Antonette Skrevet 16. April 2007 Rapporter Skrevet 16. April 2007 Tina var jo bare aldeles nydelig !!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar