Gå til innhold
Hundesonen.no

Diezel - Dobermann


Calina

Recommended Posts

der er jo go gutten ja... fin han er... grtulerer nåkk en gang med tittelen på diezel... han er bare helt rå :icon_fun:

skulle gi han en go snute fra jenta mi, som savner å ha han springende etter sei , å leke i sofaen med han ;)

klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar
der er jo go gutten ja... fin han er... grtulerer nåkk en gang med tittelen på diezel... han er bare helt rå :icon_fun:

skulle gi han en go snute fra jenta mi, som savner å ha han springende etter sei , å leke i sofaen med han :lol:

klem :thumbs:

Snute tilbake fra storsjarmøren! :D;)

-og tusen takk alle for hyggelige kommentarer om lillegutten.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Gratulerer så mye med resultatet i dag!! er go gutten sin d :)

KBHV 07 Tamlands Valentino Garavani

ble i dag NORSK DOBERMANN VINNER JUNIOR 2007 OG

NORSK DOBERMANN VINNER 2007, BIM & STOR CERT!!!

Søster hilser så mye til broremann, med en go gratulasjons snute! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med resultatet i dag! er go gutten sin d :)

KBHV 07 Tamlands Valentino Garavani

ble i dag NORSK DOBERMANN VINNER JUNIOR 2007 OG

NORSK DOBERMANN VINNER 2007, BIM & STOR CERT!!

Søster hilser så mye til broremann, med en go gratulasjons snute! :icon_redface:

Gratulerer så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig fin, nå har jeg sett deg både i tr.heim(hundefestivalen), på københavnvinner og i leto i helgen, på tide å si hei neste gang, hehe, veldig flott hund hvertfall=)=)

Fy flate nå rødmer jeg.... :) -jeg så jo deg igår,men var ikke heelt sikker,så jeg turde ikke gå bort og evt drite meg ut. Men jeg LOVER å si hei neste gang! ;)

Grattis med BIR hanne igår. :P

Hyggelig at du liker Diezel. Det har faktisk vært veldig mange som har kommet bort/gått forbi,og kommentert at de syns han var veldig flott,og det er utrolig kjekt å høre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med strålende resultater i letohallen! Hilste faktisk på dere der, på søndagen. Det var samboern min Diezel ville sitte på skuldra til. :lol: (Han ble vel litt ivrig når sambo satte seg ned på huk for å hilse på) Nydelig hund! Og morsomt å se at du er sonis du også, for det visste jeg ikke da vi hilste på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med strålende resultater i letohallen! Hilste faktisk på dere der, på søndagen. Det var samboern min Diezel ville sitte på skuldra til. :( (Han ble vel litt ivrig når sambo satte seg ned på huk for å hilse på) Nydelig hund! Og morsomt å se at du er sonis du også, for det visste jeg ikke da vi hilste på.

LOL - verden er jammen ikke stor,nei...! :lol: Det var hyggelig å hilse på dere,og skulle dere se oss på en utstilling eller no fremover,så bare kom bort å si hei til meg og mongo. :( (som alltid blir MER giret når folk huker seg ned for å hilse på ham...han har misforstått litegranne....)

:lol::lol:

Ceccy; Thanx ! :icon_fun: :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(som alltid blir MER giret når folk huker seg ned for å hilse på ham...han har misforstått litegranne....)

Misforstått? Det er da sånn man hilser må vite! Det er viktig å overfalle mennesker.... Hilsen Lita :brr:

Grattis med bra resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Godt å se deg igjen! :blink:

Han ser utrolig flott ut, legg ut mer bilder!

Tusen takk for det. :happy: For øyeblikket har jeg ingen bilder jeg syns er noe å legge ut, men det kommer fortløpene fra neste uke,om alt går etter planen. :icon_redface:clover.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine gutten.... (kan ikke få sagt det nok om han der altså)

Skal dere på Manger forresten(ser dobberman skal søndagen akkurat som vi).

Thanx. :happy: Ja, vi melder på til Manger - stiller både Diezel og hans søster der tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanx. :happy: Ja, vi melder på til Manger - stiller både Diezel og hans søster der tenker jeg.

Hvilken dag er det doberne stilles? Stiller min storelille frøken søndagen.... hadde hatt lyst til å se karen live også :lol:

Edit: GIDD å være blind å lese 1/3 av samme innlegg... haha... da får jeg nok sett han ja. :lol: *komme bort og kladde på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag er det doberne stilles? Stiller min storelille frøken søndagen.... hadde hatt lyst til å se karen live også :lol:

Edit: GIDD å være blind å lese 1/3 av samme innlegg... haha... da får jeg nok sett han ja. :lol: *komme bort og kladde på*

*fnis* - bare komme å kladde du ! - bare ha i mente at jeg har en sånn ----> :lol: hund...hihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er det som er litt trist med valpetiden, de blir så raskt store😄 Her blir det kanskje litt størrelse også, ganske store poter😍 Treningstips for sommeren: start på skiltene i RL, ta ett og ett om gangen. Sånn, trenings-sommeren er i boks😄
    • Hei, har noen tips til brae kenneler til stor hund? Fra Trondheim ned til Oslo området/Kristiansand? 
    • Det er fullt mulig å lære hunden å leke og ta leke som belønning. Jeg hadde en hund lik din, og fikk ham like fokusert på lek. I hovedsak gjøres det ved å belønne fokus på lek med mat. Legg en leke på gulvet, vent til hunden ser på den, belønn. Vent videre til han tar borti den med snute eller pote, så til han plukker den opp, osv. Bruk mat med "lav" verdi. Bruk tørrfôr som belønning, og jobb mye med ro når mat er involvert. Jeg tenker at her spiller mange faktorer inn. Hvordan er det på stuegulvet, hjemme? I hagen, på kjente områder? Begynn i lette omgivelser uten distraksjoner for hunden. Start med lave kriterier, enkle øvelser han kan. Hvis du bor i nærheten av en god hundeskole, sjekk om de har kurs i belønningsutvikling eller kan hjelpe deg med dette kanskje med en privattime eller to?  
    • Jeg tror nok løsningen her er å være tålmodig, og gi ham tid til å forstå hva som er forventet av ham. Du har åpenbart en matmotivert hund, som i seg selv er en stor fordel i lydighetstrening Vær nøye med å ikke gi godbit før han viser ønsket atferd, og gjør nok repetisjoner slik at han forstår mønsteret.    Gi det litt tid, så forstår han at det ikke hjelper å hoppe etter godbiten for å få den, iallfall!
    • Jeg har en hund som er veldig glad i mat og alt med mat skaper stress. Lydighet er vanskelig fordi uten godbiter så vil han ikke gjøre noe og med godbiter så blir han så stressa og kun opptatt av godbit og da hører han ikke etter hva han skal gjøre. Hvordan kan jeg trene lydighet da? Han liker ikke leker så det utgår. Han er ikke stresset uten mat men med en gang mat er med i bildet så stresser han fullt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...