Jump to content
Hundesonen.no

Hjemmesiden til Zorro

HanneJ

Recommended Posts

Veldig, veldig flott side! Enkelt, fint og rent design. ;)

Men teksten i bloggen har samme farge som bakgrunnen - og linken til lista med alle oppdateringene og copyrightteksten står "oppå" hverandre (i alle fall i 1280x1024-versjonen når jeg viser den i firefox).

Jeg liker siden din veldig godt, og er innom ganske ofte. Det eneste jeg har å si på den, utenom den wesminister nevner, er at det ser litt ut som om stjernene i banneret kommer ut fra rompa til Zorro. Sikkert bare jeg som tenker på sånt ;)

det ser litt ut som om stjernene i banneret kommer ut fra rompa til Zorro. Sikkert bare jeg som tenker på sånt

har jeg aldri tenkt på. Laget layouten på fem minutter, så hadde jeg vært nøyere hadde den kanskje vært annerledes.

;)

har ikke laget i firefox enda, så det er kanskje noe problemer med den ;)

Ja, det er gjerne det, hehe... Det ser fint ut i explorer, men der blir siden bittelitt lang igjen, slik at det blir litt nedoverscroll (jeg bruker 1280x1024 og åpnet siden også i denne oppløsninga).

Nå har jeg ikke testa siden din i 1024x768, men det kan være en fordel å ha i bakhodet at det faktisk er nesten halvparten av internettbrukere som har denne oppløsninga... Så det kan hende at siden blir ganske lang for de som bruker det.

Jeg synes den var fin :ahappy: Litt mye scrolling nedover, for oss med vanlig oppløsning, men fin :D

Du har vel ikke "vanlig" skjerm heller om du sitter på den bærbare... Den har widescreen å bare 800 vertikalt... :)

Fin ryddig lay..

er vist moderne med syltynne striper nå...

• 4 weeks later...

Yes, nå har jeg laga nytt design og endelig fått siden min oppe...

Nå har jeg ikke testet ut designet i forskjellige oppløsninger da, men håper den ser grei ut :)

Mangler fortsatt en del bilder o.l, men det kommer i løpet av morgendagen!

Ønsker litt tilbakemeldinger :)

Mangler også en del linker, så bare send inn link hvis du vil ;)

Jeg har ikke vært på siden din før, men jeg ble i hvert fall veldig imponert nå :) Du er jo kjempe flink :) Det kommer ikke opp reklame hos meg ;)

Link gjerne til vår side forresten ;)

Guest Just me!!

Åh, flink du er! skjønner meg ikke på hvordan du greier (orker, tihi) det jeg! :yes:

Link gjerne til vår nye siden, så skal jeg fikse linkeside :)

Visste ikke man kunne lage slike flotte layouter i freewebs! :yes::)

Nå ble jeg riktig så imponert, flotte farger og pent oppsett, likte den godt :)

Et lite pirk: skriften ble litt liten, jeg måtte myse for å lese (Mozilla firefox 1280x800)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Lenge siden jeg målte henne, men 50 - 55 ish cm høy og ca 20kg.    og som simira nevner så er det nok værre med butikker og sånt ja. Du får nok sitte på uteservering da. ☺️
    • Jeg kjøpte meg leilighet med slitemerker etter dyr. Er det parkett der kan du nesten banne på at det blir merker etter klør etterhvert uansett. Jeg har også leid ut leilighet til noen som skaffet seg valp mens de bodde der og der så vi ingenting på gulvet, men der var det også linoleum som stort sett tåler mer.    Utleier vet hvilken risk de tar tenker jeg når de leier ut til noen med dyr, og uhell kan skje den beste. Det er derfor man har depositum. Som utleier kan man også ha utleieforsikring som også eventuelt dekker sånt.    Som leietager så hadde jeg nok lagt opp til suksess med valpebinge/bur når jeg ikke kan følge med/til hjemme alene bruk. Jeg husker vi hadde beaglen løs på badet når han var liten for der var det mest hardført og minst ting å ødelegge. (Gikk løs på innholdet i bosset noen ganger da 🤮 ) Dog må man jo da ta hensyn til eventuelt gulvvarme og sånt da.   Hamstre inn diverse tygg og leker som er lov for hunden å eventuelt ødelegge når det klør i tennene og har lopper i blodet. Fylt kong/toppl/sodapup/lickimat, eventuelt også fryse dem er fint tidsfordriv for dem. Gå valpekurs også så får du hjelp også om det er noe du sliter med. Og også husk å lære valpen ro, ikke alle som helt klarer å finne roen selv når de er alene uten søsknene sine lengre. 
    • Gleder meg så på dine vegne! Og spent på hva du ender opp med! 😁
    • Har med hensikt leid eldre leilighet med noe slitasje fra før av med valp, og passet godt på at det ikke ble unødvendig slitasje selvsagt. (Nå som vi eier nesten ny bolig og hatt valp ser man bruksmerker veldig mye lettere for å si det sånn.) Synes ikke det er helt god dyrevelferd å la en valp være mer i binge enn løs, så noe slitasje må man regne med selv om man passer godt på. 
    • Tispen hadde stådager, sto for andre hannhunder, men ikke den utvalgte. Ble inseminasjon.  Har det noe å si for valpene? og kullet sånn i helhet? Er det negativt??  Hadde dere kjøpt fra denne tispen?  
  • Nylig opprettede emner

• Create New...