Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmesiden til Zorro


HanneJ

Recommended Posts

Veldig, veldig flott side! Enkelt, fint og rent design. ;)

Men teksten i bloggen har samme farge som bakgrunnen - og linken til lista med alle oppdateringene og copyrightteksten står "oppå" hverandre (i alle fall i 1280x1024-versjonen når jeg viser den i firefox).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker siden din veldig godt, og er innom ganske ofte. Det eneste jeg har å si på den, utenom den wesminister nevner, er at det ser litt ut som om stjernene i banneret kommer ut fra rompa til Zorro. Sikkert bare jeg som tenker på sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke laget i firefox enda, så det er kanskje noe problemer med den ;)

Ja, det er gjerne det, hehe... Det ser fint ut i explorer, men der blir siden bittelitt lang igjen, slik at det blir litt nedoverscroll (jeg bruker 1280x1024 og åpnet siden også i denne oppløsninga).

Nå har jeg ikke testa siden din i 1024x768, men det kan være en fordel å ha i bakhodet at det faktisk er nesten halvparten av internettbrukere som har denne oppløsninga... Så det kan hende at siden blir ganske lang for de som bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var fin :ahappy: Litt mye scrolling nedover, for oss med vanlig oppløsning, men fin :D

Du har vel ikke "vanlig" skjerm heller om du sitter på den bærbare... Den har widescreen å bare 800 vertikalt... :)

Fin ryddig lay..

er vist moderne med syltynne striper nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Yes, nå har jeg laga nytt design og endelig fått siden min oppe...

Nå har jeg ikke testet ut designet i forskjellige oppløsninger da, men håper den ser grei ut :)

Mangler fortsatt en del bilder o.l, men det kommer i løpet av morgendagen!

Ønsker litt tilbakemeldinger :)

Mangler også en del linker, så bare send inn link hvis du vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Åh, flink du er! skjønner meg ikke på hvordan du greier (orker, tihi) det jeg! :yes:

Link gjerne til vår nye siden, så skal jeg fikse linkeside :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke man kunne lage slike flotte layouter i freewebs! :yes::)

Nå ble jeg riktig så imponert, flotte farger og pent oppsett, likte den godt :)

Et lite pirk: skriften ble litt liten, jeg måtte myse for å lese (Mozilla firefox 1280x800)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...