Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva liker du best:


Aya

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Ja det er meget uvanlig at en shæfer veier såå mye. Det er jo ikke noe mastiff akkurat. Men uansett. Den var veldig fin den på bildet. 16 mnd. hmm.hannhund i den værste tiden. Mange omplasserer/selger hannene sine og unnskylder med noe helt annet, men grunnen er rett og slett fordi de er for vanskelige for dem... Det er ihvertfall veldig typisk! (sier ikke at denne hunden er det da, men det er mange tillfeller.) Jeg liker korthåra shæfere. Heller mørke enn for lyse. Sorte fine markeringer og litt nedsenket i bakpartiet. Det synes jeg er flott. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror hun var ærlig, har snakka med oppdretteren fra sverige og. Faren har helt rett rygg, og hele familien er HD/Ad frie.. Grunnen var at hun hadde vondt i ryggen, og klarte ikke holde han igjen. Han ville veldig gjerne hilse på andre hunder, og kanksje litt kranglete med andre hanner selv om han fremdeles var litt underdanig, så derfor selger hun han. Synes det hørtes ærlig ut.. Men hun ville nok helst selge han til en gutt, tror jeg. Hun skulle ringe tilbake, jeg får uansett ha han på prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk å tenk NØYE igjennom om dette er hund for deg :) Det er fryktelig syns hvis hunden må evt omplasseres IGJEN. Omplasseringer går veldig innpå hundene siden de må bytte "flokk" hele tiden. :D og de knytter seg jo til eierne sine. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart!! Det er jeg jo helt klar over, jeg har omplasseringshund fra før jeg.. Tror nok kanskje han blir litt i største laget for meg..

Åh okei..trodde ikke du hadde hund jeg :oops: Ser du hvor masse jeg følger med...sorry :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je den mørke der var kjempefin(minner meg om en langhåret som het Borris)

men jeg synes nå at han herre også er fin jeg, skullelikt å hatt en med disse fargene jeg.

schfer.jpg

Larry en schæfer jeg passet en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren til fetteren min har en Schäfer hann på litt over 60 kg, langhåret.

Han er abnorm!!!! Vi pleier å fleipe med at han er blanding av Schäfer og bjørn...! :wink:

Da han var 3 mnd så var han ca 10 cm lavere enn Laurelle (min forrige Schäfer) som da var 8 år...!

Men han er snill som dagen er lang da!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg, er visst den eneste her som ikke er så begeistra for schæfere ;)

Du er ikke den eneste.... :wink: -har ikke sansen for dem i det hele tatt...men det er fordi jeg har truffet på noen riktig skrudde individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de langhårede best... Er en helt nydelig en på treningene! Dorian av Nordenstam!

Skulle gjerne hatt meg en langhåret, mørk schäfer, men langhåret blir det aldri på meg fordi jeg er utstillingsmennske :P

Syns det er dumt at det ikke er godkjent med langhårede schæfere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...