Toller Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Campingen og Ridesenteret Ok. Ridesenteret vet jeg også hvor er Det er Miriam som er Ekeberg eksperten her, men jeg vil påstå at vi kan møte deg ved ridesenteret (hvor er campingen?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Ok. Ridesenteret vet jeg også hvor er Det er Miriam som er Ekeberg eksperten her, men jeg vil påstå at vi kan møte deg ved ridesenteret (hvor er campingen?) *ler* Den ligger mot oslo når du står på rideskolen. Ligger stedet dere skal trene langt fra der? Jeg sånn gåkjent på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 *ler* Den ligger mot oslo når du står på rideskolen. Ligger stedet dere skal trene langt fra der? Jeg sånn gåkjent på en måte... Hmm.. aner ikke Kan jeg få nr ditt? Sånn at jeg kan sende deg meld? Får ikke tak i Miriam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Sorry, jeg får ikke kommet i dag. En sleip søster kom å spurte om å få låne hunden i stallen i dag, og ettersom jeg er helt bevisstløs så tidlig på dagen svarte jeg ja, og hadde helt glemt hundetreffet. Det kom jeg på når jeg stod opp liksom.. Men vi kommer gjerne en annen dag, helst etter torsdagen, for da bor vi i Oslo og har lettere for å komme oss rundt og slipper timesvis med bussreise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Sorry, jeg får ikke kommet i dag. En sleip søster kom å spurte om å få låne hunden i stallen i dag, og ettersom jeg er helt bevisstløs så tidlig på dagen svarte jeg ja, og hadde helt glemt hundetreffet. Det kom jeg på når jeg stod opp liksom.. Men vi kommer gjerne en annen dag, helst etter torsdagen, for da bor vi i Oslo og har lettere for å komme oss rundt og slipper timesvis med bussreise. det var synd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 *ler* Den ligger mot oslo når du står på rideskolen. Ligger stedet dere skal trene langt fra der? Jeg sånn gåkjent på en måte... Vet du hvor ekeberg skole er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Vet du hvor ekeberg skole er? Jah! Det vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Heisann! Margrete, vi kan møte deg utenfor ridesenteret og ta følge bort til Ekeberg skole, siden vi skal møte de som kommer med bussen der (hvis det kommer noen med buss da ) Mvh, Miriam og Josie www.tollerjosie.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Heisann! Margrete, vi kan møte deg utenfor ridesenteret og ta følge bort til Ekeberg skole, siden vi skal møte de som kommer med bussen der (hvis det kommer noen med buss da ) Mvh, Miriam og Josie www.tollerjosie.piczo.com Oki... men jeg kjører rett til skolen jeg For nå vet jeg jo hvor det er. Mange som ikke kommer likevel? Så da kan vi jo bare møtes der. Jeg drar nå, så om det blir noen forandringer, så send meg en sms. Toller har nr mitt. Eventuelt har Marianne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Jeg drar nå, så om det blir noen forandringer, så send meg en sms. Toller har nr mitt. Eventuelt har Marianne det *Flirer* Ja det hadde vel bare fungert fint om jeg skulle dit da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Hadde dere det fint? Jeg rakk ikke å dra ettersom jeg kom hjem nå! ....Håper vi kan ha et lignende treff snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Vi hadde det fint Men neste gang gidder ikke jeg foreslå Dårlig med oppmøte her i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Vi vil helst bare være med på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Var ikke hjemme i dag jeg:( desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Vi vil helst bare være med på treff Så les den andre tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 9. April 2007 Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Vi hadde det fint Men neste gang gidder ikke jeg foreslå Dårlig med oppmøte her i Oslo! Hehehe, hvis du prøver ¨på en dag som ikke er midt i påsken så kommer det kanskje flere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 9. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2007 Hehehe, hvis du prøver ¨på en dag som ikke er midt i påsken så kommer det kanskje flere! Ha! Det har du kanskje rett i Men tror ikke jeg skrev noe om påsken i det første innlegget Men men.. uansett Skulle øsnke vi kunne hatt noe fast. En gang i uka / en gang i mnd / annenhver mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Ha! Det har du kanskje rett i Men tror ikke jeg skrev noe om påsken i det første innlegget Men men.. uansett Skulle øsnke vi kunne hatt noe fast. En gang i uka / en gang i mnd / annenhver mnd Ta det i lillestrøm èn gang i uka og jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Sister Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Ta det i lillestrøm èn gang i uka og jeg er med Hehe.. Men jeg joiner om vi har noe fast i uka, trenger ikke alltid å være LP trening. Men å gå sammen i skogen for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Tok dere noen bilder da`? For jeg vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Dere er hjertlig velkommen til å bli med i treningsgruppa "mi". Vi trener hver onsdag kl 19, på Valle Hovin (1 onsdag i mnd, gjør vi "noe annet") og har det veldig koselig. I tillegg til å trene hund, drikker vi kaffe (av og til har vi kake og) og skravler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Dere er hjertlig velkommen til å bli med i treningsgruppa "mi". Vi trener hver onsdag kl 19, på Valle Hovin (1 onsdag i mnd, gjør vi "noe annet") og har det veldig koselig. I tillegg til å trene hund, drikker vi kaffe (av og til har vi kake og) og skravler. Jeg bor rimelig nærme valle hovin og vil gjerne være med å trene=D visste ikke om denne treningsgruppa jeg hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Dere er hjertlig velkommen til å bli med i treningsgruppa "mi". Vi trener hver onsdag kl 19, på Valle Hovin (1 onsdag i mnd, gjør vi "noe annet") og har det veldig koselig. I tillegg til å trene hund, drikker vi kaffe (av og til har vi kake og) og skravler. Hvor er Valle Hovin? Er det enkelt å komme seg dit=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Dere er hjertlig velkommen til å bli med i treningsgruppa "mi". Vi trener hver onsdag kl 19, på Valle Hovin (1 onsdag i mnd, gjør vi "noe annet") og har det veldig koselig. I tillegg til å trene hund, drikker vi kaffe (av og til har vi kake og) og skravler. ÅÅH! Jeg vil! Men trenger litt vei-beskrivelse. Eller kanskje en buss å forhold emeg til Hvor er Valle Hovin? Er det enkelt å komme seg dit=? Ikke for sånne som deg, som ikke vil inn til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Så hyggelig!! Valle Hovin ligger på Helsfyr, vi trener på gresset utenfor selve Valle Hovin, vis a vis Rica Helsfyr Hotell. Her er kart der hotellet er merket av, vi trener på gressletta på venstre siden av "innspurten" Kart Jeg vet det går mange busser til Helsfyr (og T-banen) men jeg vet ikke noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar