Gå til innhold
Hundesonen.no

Har noen fått selvangivelsen i dag?


Turnip

Recommended Posts

Som emnet sier... har noen fått selvangivelsen i dag??

Sto på internett at den skulle komme i posten i dag! Er så nervøs!! Hjelpes, tror kanskje jeg har skattet litt lite... i fjor fikk jeg igjen litt over 3000,- og det var gode penger som ramler inn på kontoen det! harregud som jeg gruer meg til å lukke opp det brevet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Den har ikke kommet her iallfall, men jeg vet ikke helt om jeg vil ha den heller jeg ... Er sikker på at jeg kommer til å få baksmell i år. Det har liksom gått jevnt og trutt nedover i summen jeg har fått igjen de siste årene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hjelpes! Jeg er så nervøs! I fjor så skjønte jeg ikke hvor det sto på arkene om jeg fikk igjen eller fikk baksmell! Hvem side står det på igjen??

På den sida giroen er:) Der står det Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter) også summen da:)

FOr min del ble det 2200,- Går stadig nedover..4500 i fjor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAA! :D Og jippi-halleluja! Fikk igjen over 16 000 og typen fikk (rekord for han) over 19 000. I fjor fikk jeg over 24 000, og året før over 12 000. Vanligvis har typen bare fått 3 eller 4 tusen.. Deilig! Og for en fantastisk måte å spare på! Elsker å betale skatt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern fikk også sin igår...

Har prata om det ei stønn,for han grua seg sånn...

Iogmed han trodde han skattet litt lite..Og ikke lån eller noenting..

Meen...

Han åpnet den,ser på meg og sier:

Jeg tror vi får problemer,elskling...

Jeg bare: ÅH?

Ja..Med å bruke opp alle disse penge :)

Hehe...

Nettopp kjøpt oss leilighet så dette kom jo godt med..:D

Han fikk igjen 8000,- :D

Så da blir det "ekstra" ferie på oss i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det som forventet samme beløpt som deg, bare andre veien. Dem vil ha tilbake 5500 <_<

den er lei... eksakt beløp er 5540 da.. greie penger å ha med seg :) Går da alltids vekk i dragsuget... men er penger man har skattet vekk uansett hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått den enda..... hmpf...

Er det slik at de som bor i storbyer ikke får dem like tidlig som alle andre?

var noen som snakket om det på et annet forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...