Guest Vicky Skrevet 27. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2005 Noen som skal dit? Kristina, Julie=IW og meg skal dit. Kanskje vi kan ha et lite uofisiellt Hundesonen treff? Så kan vi se hundene og hverandre live for en gang skyld Vicky er helt nedrøyta, så hu ser ikke ut, men hadde vært morsomt om vi ses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Jeg kommer.... uten min bedre halvdel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Har så lyst å reise opp ditt. Men blir litt stress.. Ettersom jeg antagelig måtte ha reist hjem samme dag.. Og hvor langt er det der til fra Stavanger? Litt flaut å kunne så lite om Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 kanskje jeg kan mase på foredeldre om de vil kjøre meg, eksakt hvor er det? Denne helga det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 det er nok et stykke fra Stavanger Det er denne helgen: på lørdag og søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Jeg kommer, uten hund, selvfølgelig Tror det holdes på ørebanen i Moss også denne gangen. Det ligger sånn at alle mossere vet om det, så når man kommer til Moss sentrum er det bare å spørre seg frem. "Ørebanen" altså. Men nå er jeg ikke 100% sikker på¨at det er der det er. Så, er det noen som kan bekrefte det kanskke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Har så lyst å reise opp ditt. Men blir litt stress.. Ettersom jeg antagelig måtte ha reist hjem samme dag.. Og hvor langt er det der til fra Stavanger? Litt flaut å kunne så lite om Norge.. Haha, er du også en slik geografianalfabet:) Jeg er sinsykt elendlig på geografi, trodde at bodø og tromsø lå sånn ca 2 timer fra hverandre Men Moss ligger ca 7-8 timer fra stavanger (med bil ) for der har jeg nemlig kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Jeg kommer, uten hund, selvfølgelig Tror det holdes på ørebanen i Moss også denne gangen. Det ligger sånn at alle mossere vet om det, så når man kommer til Moss sentrum er det bare å spørre seg frem. "Ørebanen" altså. Men nå er jeg ikke 100% sikker på¨at det er der det er. Så, er det noen som kan bekrefte det kanskke? artig at du skal dit! Se etter en lys aussie(Vicky) og en Ulvehund så finner du meg, Julie og Kristina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Haha, er du også en slik geografianalfabet:) Jeg er sinsykt elendlig på geografi, trodde at bodø og tromsø lå sånn ca 2 timer fra hverandre Men Moss ligger ca 7-8 timer fra stavanger (med bil ) for der har jeg nemlig kjørt Hehe, det er jo laangt.. Ja, jeg er skikkelig geografianalfabet.. Skal du ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Taz: du kan sikkert bli over natta hos meg om du kommer..hehe.. hvis du kan sove i stua No problem! Bare å ta toget det. Men det tar kanskje lang tid? WheatenMali: Det er i Moss. Eh. Hehe.. Hvis du kjører fra Oslo tar det vel ca en time sørover tenker jeg, kommer litt an på hvilken vei du kjører. Og dere som kommer, se etter tre jenter med to hunder, en merkelig formet IW-valp og en nedrøyta aussie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Jeg skal prøve å komme meg dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Ta med bikkja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 hahaha Vicky ser ut som en skabb rev... neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Æsj, jeg og vil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Æsj, jeg og vil... Er ikke du i Oslo? Eller har du dratt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Er ikke du i Oslo? Eller har du dratt igjen? Har dratt Shit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 28. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2005 Ta med bikkja! Det sakl jeg, hvis jeg får folka til å kjøre :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 29. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2005 Kommer jeg vet dere =D> Ikke så rart da jeg bor rett ved siden av *lol* :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 29. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2005 Men hvilken dag skal dere dit? Jeg skal dit på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2005 artig at du skal dit! Se etter en lys aussie(Vicky) og en Ulvehund så finner du meg, Julie og Kristina Veit hvordan dere ser ut.. Julie har jeg sett før, og Kristina kjenner jeg jo Mihi. Selv om det er lenge siden jeg har sett deg nå, Kristina :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 30. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2005 Ingen av dere var der vel i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Da var jeg der - så Maria, Kristina og "Linn89" Men ingne av dere så meg :oops: Typisk meg å være flau :roll: Hvor ble det av Julie og Astrid? Jeg dro derfra ca. 13.05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Det striregna her til morran, så vi droppa det :oops: Liten motivasjon for å stå opp åtte om morran og løpe ut i regnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Det stoppa klokka 13.20, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Da var jeg der - så Maria, Kristina og "Linn89" Men ingne av dere så meg :oops: Typisk meg å være flau :roll: Hvor ble det av Julie og Astrid? Jeg dro derfra ca. 13.05 trukke du så meg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar