Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK-Bergen, resultater


vipsen

Recommended Posts

Guest Jonna
Kan jo legges i denne tråden feks.

Massemasse gratulerer til *mokken* med Birk :icon_fun:

Hva gratulerer vi for :D BIR? CERT?

Uansett: Grattis :icon_fun:

Har ventet i spenning på resultater fra min gamle landsdel. Første gangen på mange år jeg ikke er der for å stille eller se på :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp... så var gutten blitt NUCH banana

Birk ble 2 år 13. Mars så vi er veeeldig fornøyd med dagen! Dommeren var suuuper og vi var hele

4 pyrrer i ringen. Når jeg dro hjem var alt angående parkeringskaos og 2 timers forsinkelser glemt.

Åpen klasse, hannhund.

Dommer: Sonny Strøm, Sverige

Tiltalene åpen hanne. Bra proposisjoner og kjønnspreg. Velformet hode. Bra uttrykk.

Vakre øyne. Tenner / bitt ok. Bra hals / rygg. Velvinklet.

Bra brystkasse, benstamme og poter. Står korrekt.

Rører seg fritt med bra spenst.

Bra pelskvalitet. Åpen og trevlig. Velvist.

1 kval, 1 konk, ck, cert, 1bhk, BIR, NUCH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp... så var gutten blitt NUCH banana

Birk ble 2 år 13. Mars så vi er veeeldig fornøyd med dagen! Dommeren var suuuper og vi var hele

4 pyrrer i ringen. Når jeg dro hjem var alt angående parkeringskaos og 2 timers forsinkelser glemt.

Åpen klasse, hannhund.

Dommer: Sonny Strøm, Sverige

Tiltalene åpen hanne. Bra proposisjoner og kjønnspreg. Velformet hode. Bra uttrykk.

Vakre øyne. Tenner / bitt ok. Bra hals / rygg. Velvinklet.

Bra brystkasse, benstamme og poter. Står korrekt.

Rører seg fritt med bra spenst.

Bra pelskvalitet. Åpen og trevlig. Velvist.

1 kval, 1 konk, ck, cert, 1bhk, BIR, NUCH

GRATULERERE SÅ MYE :icon_fun: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp... så var gutten blitt NUCH banana

Birk ble 2 år 13. Mars så vi er veeeldig fornøyd med dagen! Dommeren var suuuper og vi var hele

4 pyrrer i ringen. Når jeg dro hjem var alt angående parkeringskaos og 2 timers forsinkelser glemt.

Åpen klasse, hannhund.

Dommer: Sonny Strøm, Sverige

Tiltalene åpen hanne. Bra proposisjoner og kjønnspreg. Velformet hode. Bra uttrykk.

Vakre øyne. Tenner / bitt ok. Bra hals / rygg. Velvinklet.

Bra brystkasse, benstamme og poter. Står korrekt.

Rører seg fritt med bra spenst.

Bra pelskvalitet. Åpen og trevlig. Velvist.

1 kval, 1 konk, ck, cert, 1bhk, BIR, NUCH

Gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer folkens! :icon_fun: Snart kommer nok jaktlykke for å poste skryte-innlegg! :rolleyes: Hehe! :D Amigo var så flink atte, kjempetålmodig og løp veldig pent :) Men resultatene kan jaktlykke få fortelle selv!

Nok en gang, - tusen takk for turen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp... så var gutten blitt NUCH banana

Birk ble 2 år 13. Mars så vi er veeeldig fornøyd med dagen! Dommeren var suuuper og vi var hele

4 pyrrer i ringen. Når jeg dro hjem var alt angående parkeringskaos og 2 timers forsinkelser glemt.

Åpen klasse, hannhund.

Dommer: Sonny Strøm, Sverige

Tiltalene åpen hanne. Bra proposisjoner og kjønnspreg. Velformet hode. Bra uttrykk.

Vakre øyne. Tenner / bitt ok. Bra hals / rygg. Velvinklet.

Bra brystkasse, benstamme og poter. Står korrekt.

Rører seg fritt med bra spenst.

Bra pelskvalitet. Åpen og trevlig. Velvist.

1 kval, 1 konk, ck, cert, 1bhk, BIR, NUCH

Hehe, det er forskjell på hunder gitt.. Birk har noe å vise til, mens Sofus løper rundt på Nesttun og viser seg frem :)

Selv om jeg allerede har sms'et og gratulert på telefon, så GRATULERER igjen :D

God klem til Birkeboms fra Sofus :)

:icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til Bergen med et håp om en rød sløyfe - pga bittet så hadde jeg overhodet ingen forventinger. Men tror du ikke gutten dro i land halve alfabetet da??

1 KVAL, 1 KONK, CK, CERT, CACIB, BIR og BIG 4 :D:)

Og hadde det ikke vært for denne jenta her

21455_s.jpg

Så hadde det aldri gått så bra.

KATHRINE (Femidotten) - TUUUUUUUUUUUSEN TAKK FOR EN STRÅLENDE INNSATS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til Bergen med et håp om en rød sløyfe - pga bittet så hadde jeg overhodet ingen forventinger. Men tror du ikke gutten dro i land halve alfabetet da??

1 KVAL, 1 KONK, CK, CERT, CACIB, BIR og BIG 4 :D:)

Og hadde det ikke vært for denne jenta her

21455_s.jpg

Så hadde det aldri gått så bra.

KATHRINE (Femidotten) - TUUUUUUUUUUUSEN TAKK FOR EN STRÅLENDE INNSATS!!

Gratulerer så mye :D Kjempe artig å høre. flotte gutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pito jenten hadde sitt livs beste utstilling i dag!

Kritikk:

4 years,nice good head, a bit "snipy" for face,good ears - eyes - teeth - neck - topline.

Good taleset - forchest - ribs. Straight legs, good feet - bone.

Could have more coat. Shows good. Moves good. Nice temp. frankly.

Plassering:1KVAL,1KONK,CK,4BTK

Lille jenten slo ut en champion tispe. Knallmorro! :D

Mars414.jpg

(Ubørstet på bilde, hun var drittlei)

PS. Kristine Mali: Jeg prøvde å hilse på deg i hele dag men du var så overlegen at du gikk forbi meg sikkert 10 ganger uten så mye som å kaste et blikk engang :)

Ellers koselig å treffe masse kjentfolk! Grattis til jaktlykke med flotte resultater og gratulerer monica med championat på birkegutten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Kristine Mali: Jeg prøvde å hilse på deg i hele dag men du var så overlegen at du gikk forbi meg sikkert 10 ganger uten så mye som å kaste et blikk engang :D

Ellers koselig å treffe masse kjentfolk! Grattis til jaktlykke med flotte resultater og gratulerer monica med championat på birkegutten! :)

Unnskyld :) Jeg er lost når det kommer til det å snakke med folk på utstilling, man må nesten slå meg i hodet for at jeg skal "se" folk, så det var ikke meningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere alle sammen med flotte resultat :icon_fun:

Med oss gikk det desverre ikke så bra... Fikk blå, dommeren syntes hun var litt for tykk, "prisat pga kondisjon" som det står i kritikken... Enten er man for liten eller så er man jammen for stor <_< Jaja, vi får tynne ut pelsen litt og ikke gi så masse god mat så prøver vi igjen i Kristiansand :D Fire norfolker og ingen ble BIR. Dommeren delte ut en gul, en blå, en rød og den som gikk best ut av det fikk HP.

"Fem, tik av god typ. Presenterad i høgste hold., gir derfu et rultit. (?) helhetsinntr. saknar resn. (?) og balans, bra skalla. Nogot lågt ansatte øran. Ganska bra kjek part. Nogot st.. (?) øron. Bra øvert (?) ståande. Bra pels str. Priset pga kondisjon."

Noen som klarer å tyde hva han mener det jeg har satt (?) ??? Utrolig vanskelig å tyd skriften så det jan være jeg har bommet på noen bokstaver...

Vi hadde med oss de som vi overnattet hos så det ble bare et kort opphold i hallen før vi bro ned til Bergen i den flotte vårsolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte selvfølgelig Amigo gullet! :D

Herliig Utstillingshund med stor U! :)

(Åssen fikk dere et fotogent bilde av meg forresten?:D)

Eller gikk det sånn ikke heelt vår vei i raseringen.

Aris fikk blått "Jaja, litt løs foran & trang bak" (Intern toghumor.. :P)

Det meste var galt med han, det positive var temp, pels og handling :)

Lotto tok 1KVAL, 1VET, CK, 3BHK -BIR og BIS3 veteran:)

Ble akkurat den som ikke gikk til finalen i JH på lørdagen, ble den av de 5 som ikke fikk gå finalen, men 5 plass var vel over forventningene så :P

PS; Om noen skulle registrert et sovende menneske på bakken ved ring 7 lørdag, så var det meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...