Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundekurv


Recommended Posts

Har lett over hele byen i dag etter en hunde kurv. Altså en flettet hunde korg. Har også sitt på noen nettbutikker men finner det ikke. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Eller noen nettbutikk linker hvor de har det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "alltid hørt" at hundekurver ikke er så veldig bra for valper/ hunder. Jeg har selv sett hvordan en hundekurven ble spist/tygget på av en valp, slike hundekurver er gode å tygge på må vite.. Kurven fikk flere løse pinner som stakk ut av kurven, og som igjen kløp og stakk på valpen.. Kurven ble etter kort tid kastet ut, siden den var lettere opptygd og valpen ville ikke ligge i den mer.

Jeg vil heller anbefale deg en Biabed eller en annen slags myk hundeseng. Da Sophus var valp sov han i en stor pappeske med masse tepper i, da han sluttet å tygge på "papp-senga" fikk han en myk hundeseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det har jeg da aldri hørt. Har en stor pute opp i den og pledd rundt hele greia. Har tenkt på biabed men finner bare sånne store på dyrebutikkene. Vurderer å kjøpe ei lita myk hundeseng:)

Takk Ida :) akkurat sånn en vil jeg ha =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...