Gå til innhold
Hundesonen.no

Flexibånd


Wheaten terrier

Flexi-line/bånd  

26 stemmer

  1. 1.

    • Nei, bruk heller et vanlig bånd
      18
    • Ja, men kun om man har helt kontroll over hunden
      6
    • Ja, hvorfor ikke?
      2


Recommended Posts

joda, canis er klikker folk.... Men er det ikke rart med en ting.... de fleste med gode resultater i hundesporten er ikke klikkere ;)

Klikker er jo en veldig ny metode da.

Men anyway hvordan vet du at de ikke er klikkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar
på canis blir man piska om man er Nordenstammer hvertfall ;) det blei jeg hvertfall.... ble kalt for dyremisshandler osv...

det viser vel bare at det er mange uerfarende hunde eiere eller hunde elskere der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker det - har ikke så stort valg akkurat ....

Nei, det er jo greit nok. Men da bør dere jo også være klar over at det er et klikkertrenings-forum, og at sansynligheten for at de jubler for Nordenstam-meninger er ganske lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo greit nok. Men da bør dere jo også være klar over at det er et klikkertrenings-forum, og at sansynligheten for at de jubler for Nordenstam-meninger er ganske lav.

OI! Er Flexi-bånd nordenstam - vi har alltid tenkt på det som å gå tur med hunden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Er Flexi-bånd nordenstam - vi har alltid tenkt på det som å gå tur med hunden :roll:

Tror kanskje Cavalier&Collie mente han brukte Flexibånd fordi han ikke hadde noe valg - ikke canis.no ;)

Og nei, flexibånd er IKKE Nordenstam. Hehe. Ganske langt fra, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Cavalier&Collie mente han brukte Flexibånd fordi han ikke hadde noe valg - ikke canis.no :P

Og nei, flexibånd er IKKE Nordenstam. Hehe. Ganske langt fra, tror jeg.

Hæhæ :P Sånn sett ja.. Misforsto litt jeg da, sårri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke får lov å bruke andre bånd...

Neida - det er greit - har det aldri løst, fester det på et hakk slik at båndet ikke er lenger enn et gjennomsnitts treningsbånd :wink:

Hva er vitsen med flexibånd da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke får lov å bruke andre bånd...

Neida - det er greit - har det aldri løst, fester det på et hakk slik at båndet ikke er lenger enn et gjennomsnitts treningsbånd :wink:

Så, når du trener lydighet f.ex, bruker du flexi da også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...