Gå til innhold
Hundesonen.no

Legg inn bildet av din hund som "sitter bamse"

SD

Recommended Posts

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Artige bilder :D

Sitt bamse var superlett å lære Zorro... noe av det første han kunne...

men finner ikke noen bilder av det på dataen her... skal finne noen, det kommer :)

Skrevet
ser ganske kraftig ut på det ene bildet, men det var så søtt at det måtte jo være med!

Ikke det at hun er fult så kraftig nå... *Host*, mynde? :D

Skrevet

Ike får det heller ikke til,jeg tror han har for stiv rygg,stive bein og rett og slett er fysisk feilformet på en eller annen måte :closedeyes:

Skrevet

Hera sitter bamse som om det skulle være vanlig sitt. Hun har blitt trent på det siden hun var lita. Så noen ganger når hun blir ivrig, sitter du heller bamse enn vanlig.

bamse.jpg

Og så står hun ganske bra på to også. God balanse:)

bamse2.jpg

Skrevet

"Sitte bamse" er Chica`s favoritttriks - noe hun er utrolig flink på, hun kan sitte lenge! Noen ganger blir hun kanskje litt vel ivrig på å trene, eller få godbit/belønning at hun setter seg i bamse før jeg rekker å si hva hun skal gjøre.. hehe :P Det ser nesten ut som hun skal brekke ryggen noen ganger også, hun blir så ivrig at hun sitter ikke bamse med rett rygg, men lener seg såpass mye bakover at hun får en sving i ryggen.. Det ser ikke bra ut for ryggen, så prøver å roe det litt ned, hehe=)

Jeg har et bilde av henne der hun sitter bamse, og der sitter hun en ganske god bamse også :ermm:

ChicaogGustavsfrstemte13.jpg

Skrevet
Søtingen! Og jeg fortsetter med min ergrelse over at Tinka ikke får det til....

Zorro lærte det kjempefort... men det var ikke så vanskelig da, for han satte seg slik når han ikke visste hva han skulle gjøre... så jeg la bare til en kommando :ermm:

Skrevet

Her er bilder av SOkrates som er under læring av å sitte bamse.

Sokrates014.jpg

Må si jeg er veldig glad for jeg da har lært meg klikker og target. Fungerer veldig bra:D

Sokrates004.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...