Gå til innhold
Hundesonen.no

Vicky`s stamtavle :)


Guest Vicky

Hvis du skulle hatt aussie, ville du hatt etter Show linjer, eller Working/Ranch linjer?  

19 stemmer

  1. 1.

    • Show, det er utstilling jeg liker best
      10
    • Working/Ranch, det er inteligensen og gjetingen som interesserer meg
      9


Recommended Posts

Guest Vicky

Nå har jeg samla opp bilder av nesten hele stamtavla til Vicky... og det var søren IKKE LETT... hehe, er litt stolt... har funnet masse gamle bilder og fått folk fra England og USA til å sende... Dette er for å vite hva jeg kan vente meg i valpe kullet til Vicky :) Vil gjerne ha litt kommentarer på bildene ;) Har strevd meg i hjel med å finne dem, så jeg blir glad hvis det er noen som vil kikke ;)

http://www.hundesonen.com/viewtopic.php?p=34247#34247

OBS: Komentarer på denne tråden, for det er ikke lov å legge kommentarer på brukernes bilder

hector6zk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du jobba hardt med bildene ser jeg :)

Ikke at jeg kan noe som helst om farger og avl, men nå har vi jo sett hunder i alle slags farger? Kanskje ikke så mange røde, men faren er rød, er han ikke det? Kanskje vi bare får vente og se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt litt av en jobb med det, ikke nok med at du skal finne alle sammen men du skal jo laste opp alle sammen og :) og så er det jo noen ganger litt vanskelig å huske "lastet jeg opp dette bildet, eller" så all honør til deg for bildeopplastingen =D> Masse flotte aussier der må jeg si! Vicky har en flott familie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Tusen takk for hyggelige komplimenter :) brukte hele kvelden på å få dem opp på hundesonen...

Det er masse spesielle farger på slekta til Vicky så jeg kan vente meg ganske forskjellige farger på valpene... ;)

Sunny og Lizard er mine favoritter ;) de skiller seg litt ut ;) Lizard er en ekte working/ranch aussie. Sånne finnes ikke i disse dager... Hvertfall ikke i norge ;) blir spennende å se hva slags resultat valpene blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige hynder!

Jeg trur du kan forvente både show og working aussies i kullet tel Vicky. Da onkeln tel Sunny er utstillingschampion og Jeppe er vel utstillingshund..??

Men du har itte et bilde av Viscky's far da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Aussie gården aussiene er utstillings hunder ja ;) og Vicky`s bestefar er verdensmester i utstilling :D Det er et bilde av Vicky`s far. Han heter Korad Mr Binks Geronimo ;) du finner ham der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

På hvert kennel navn står det f.eks Fairoaks sami Jo. da er kennelen Fairoaks. Da kontaktet jeg Fairoaks og hørte om de kunne sende bilde :D Du kan også prøve å søke på kennelnavnet på internet ;) hunde slekts forskning er kjempe morro!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde?

Vel, jeg så etter 3hunder fra hennes oppdrett, en av hundene hadde kennelnavnet hennes og datteren der igjen også, så hun må jo ha hatt den ene hunden boende hjemme, (den 3.hunden hadde seff også kennelnavnet hennes), men jeg fikk bare til svar at hun ikke eide noen av hundene så det kunne hun selvfølgelig ikke hjelpe meg med, takk for hjelpa liksom :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...