Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gleder du deg til?


ellish

Recommended Posts

Nå har vi jo kommet inn i vår måneden Mars! Selvom man ikke akkurat seg tegn til det her i Haugesund.. :baby: Hva skal dere i sommer? Hva gleder du deg til? :baby:

Jeg kan jo begynne.. I sommer har vi forhåpentligvis valp her hjemme :P Så da skal vi på landet og kose oss! :D Blir jo også 18år noe som jeg såklart ser frem til! :rolleyes: Håper også på masse varme og bading! og litt fisking kanskje! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på et par utstillinger, sommerleir og "hundesonencamp". Også skal jeg muligens til Gøteborg en tur, og muligens på Hvaler en tur. Også håper jeg på masse fine turer og treninger med hundesonenfolka her i Trheim.

Jeg gleder meg til å spise is, til å gå tur med Tinka midt på natta, til å bade i varme innsjøer, til å sitte oppe og se film til langt på natt, til å ha fri!, til å ha på meg litt mindre klær, til at håret mitt vokser ut (selv om jeg kommer til å klippe det kort igjen med en gang det er mer en seks cm langt), til å slappe av i grønt gress, til å spise jordbær, til å sykle til byen og hjem igjen (alternativt sykle til byen og ta bussen hjem igjen), til å ligge i Ilaparken og spise moreller og aprikoser til jeg får vondt i magen, til å ta masse fine sommerbilder, til å se Tinka fryde seg over å bade (det kan jeg jo forsåvidt se nå også), til å ligge inne mens det er så varmt at jeg bare såvidt får puste, til å gå ut på kvelden når det har blitt svalt og deilig, til å "dusje" i Hvaler-regn, til å plukke blåbær, til å spise kebab mens jeg rusler rundt i skyggen på Bakklandet, til å kjenne lukta av solkrem og nyklipt gress..... Ja.... jeg gleder meg til sommeren, selv om jeg syns det er skikkelig herlig nå også.

Også håper jeg at Benedicte kommer inn på Skjetlein, så jeg kan hjelpe henne med å flytte inn og være bikkjevakt om det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Å sommern ja. Men å glede seg til sommern betyr ikke at jeg vil ha sommer nå altså. Er fortsatt noen fiiine måneder igjen med vinter og ski.

Jeg har ikke helt klart for meg hva jeg skal til sommern enda, men en del jobbing blir det vel. Men to ting gleder jeg meg veldig til. En ukes kanotur sammen med gode venner og en uke har jeg bestemt meg for å gå i fjellet med bikkja. Det blir antagelig bare meg og bikkja, men vil noen være med så er det jo koselig det og. Også skal jeg ligge på svabergene på nesodden og bade i sjøen. Også skal jeg seile! Og koselige turer i skogen bare meg og bikkja med bok og matpakke ved et lite skogsvann. Hm... blei det noe tid igjen til jobbing nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren ja.. Gleder meg til å sitte og grille til langt på natt, med valp sprettende rundt. Gleder meg til å lese til eksamen ute på plenen. Gleder meg til å gå på rollerblades og spise is, gleder meg til å bade og vasse. Jeg gleder meg til å komme fra jobb og bare slenge meg ute i hagen med en kald iste og en god bok. Gleder meg til å dra på hytta, og til å få lappen, gleder meg til å bruke skjørt og sandaler og til å få skolefri. Gleder meg til å være våken og klar for dagen fordi det er lyst om morgenen.. Gleder meg til ekstra energi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til kveldsbadingen med Turbo og venninden min og alle hundene hennes på breivold som vi gjør hver dag gjennom hele sommeren:D også gleder jeg meg til å slappe av, trene masse og gå masse tur og bare kose meg<3 også spise masse god mat og kjøre bår til nesset og kjøpe is med Turbo i bauen(er det det det kalles:P forrest i båten) mens vinden fyker:D huff vil nesten ikke snakke om det for gleder meg så mye:D også gleder jeg meg til hundeleir og å være en uke alene på hytta med en venninde og hunden hennes og gå masse turer i fjellet<3 også gleder jeg meg til bjerke selvsagt:P det er jo så koselig der:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til lange turer i skogen når alle andre er på stranda og de første blåbærne er syrlige og gode og bikkjene kan bade i tjernene innover i marka, mens jeg slipper! Gleder meg til solbrune kropper og late dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også håper jeg at Benedicte kommer inn på Skjetlein, så jeg kan hjelpe henne med å flytte inn og være bikkjevakt om det trengs.

Ja! :baby:

I sommer.. hm.. jeg gleder meg aller mest til å gå ute med t skjorte og shorts. Og bare slappe av i varmen. Spise is og drikke øl på stranden.

Også skal jeg til Trondheim på hundeutstilling, og på Bjerke. Forhåpentligvis på festival i Sverige også.

Også håper jeg at jeg kommer inn på skole i Trondheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ferie, fjellturer, hund, turer på natta, shorts, miniskjørt og topper :baby:

Også skal Ingvild være med meg å lære meg å bade i tangaog blandt sverdhvaler :baby:

Også Iiiiis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg masse til varmen og sola! Jeg "tåler" ikke for mye varme (kanskje derfor jeg ser ut som et lik) men er lei av dette været! Gleder meg til å gå turer i skogen og høre fuglene syne på morningsturen! Faktisk så gleder jeg meg til å jobbe også! Fordi jeg skal nok jobbe i en "ny" bolig, og det blir spennende! Jeg skal ikke på noe spesiell ferie, men jeg koser meg mye hjemme, spesielt når typen min kommer hjem fra besøk! Jeg håper flære folk møter opp på trening når været blir finere :baby: Det hadde vert kjekt! Og ikke minst bra for Bajas! Jeg gleder meg til jeg får vite om jeg kommer inn på skole til neste år (noe som ikke er sikkert, fordi jeg ikke har mer retter igjen).

Jeg gleder meg til å gå i singlett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kveldsturer å se på solnedgangen på stranda... hmm... jo ååja.. hvordan kunne jeg ikke nevne det først.... jeg skal jo til canada å besøke slektninger! :baby: hmm... tror ikke jeg skal så mye annet.. slappe av og håpe på å komme inn på skole :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal Ingvild være med meg å lære meg å bade i tangaog blandt sverdhvaler :baby:

Jaa! I år skal du tørre å svømme ut fra svabergene--- når hunden din turte det, så skal du også tørre det. Det var jo ikke noe skummelt, jeg ble ikke bitt av hverken krabber, maneter, haier, sverdfisk eller hvaler - eller noe som helst annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tang er skummelt!

Helt enig. Ekkelt, skummelt og bør unngås :closedeyes:

Jeg gleder meg til å dra på leir, til å ha en sommer med valp for første gang på 3 år, til å bade, til varm sol og ikke minst midnattsol (om jeg får den med meg i år da) og masse fine turer :baby: Skal på noen utstillinger også, med hund å stille for første gang. Håper å få til å være med på "heliomartreff" som er et treff oppdretterne vi kjøper toller fra skal arrangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til varme, til å bare kunne ta på en singlet og skjørt når jeg skal gå tur med hundene. Gleder meg til seine, lyse kvelder og netter med grilling og kos.

Og jeg gleder meg til slutten av sommeren da jeg skal bli mamma til en tofoting for første gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å reise rundt å miljøtrene valpen :P Gå masse turer i skog og fjell, bade, spise is osv :P Gleder meg også masse til sonenferien :P Skal bli kjekt å tilbringe over ei helg med kun hundefolk :P

Ellers så skal jeg og Emilie gjerne værte avløsere på gård i noen uker i sommer. Da blir det å leve som bønder, og trene masse gjeting :P

Skal også på båttur ei uke med mine foreldre, det er alltid kjekt (vokser det aldri av meg :P ) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig gleder jeg meg for det meste til sol og varme. Er så lei vinteren, vil ha sommer NÅ!

Bade, gå tur med hund uten å tenke på alle klærne man skal ha på seg og sole seg (må prøve å få litt farge i år). En ferie er jo alltid godt, også må vi ikke glemme bursdagen min ( :P jeg blir gammel, halveis til 40).

Men er ikke noe spesielle ting jeg gleder meg til. Mest bare at det blir sommer og varmt (så vi fr håpe på en god og fin, varm sommer uten for mye regn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til late dager i parken, til musikkens dag i oslo, grilling og reggae på grønland. Og til lange turer i skogen, gå barbeint, kald drikke, å gå ut uten masse klær, ta masse sommerbilder, at det er lyst, bli solbrent på ute-utstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korthåret vorstehhund:-) Hannhund. Håper det blir født mange. Aner ikke hvor på ventelisten vi ligger ennå

derfor du spurte ang jakt trening altså :P det blir spennende :P heldigris du altså 2 valper dårlig gjordt <_< :P

valper20snart20tre20uker20003.gif

Fra kennel birkeskogen :P

Her ser du valpelister i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...