Gå til innhold
Hundesonen.no

Malinoisen Thea


kjersj

Recommended Posts

Thea er en malletispe på snart 4 år som jeg fikk da hun var ca. 20 mnd.

Hun er en artig og kreativ sjel. Har mange meninger om det meste. Elsker traktorer, særlig å tygge på hjulene :baby: Er en kosegris av dimensjoner og elsker å ligge på armen og snorke :baby:

Jeg har klikkertrent Thea omtrent siden jeg fikk henne, og det er en treningsform som passer oss veldig godt.

Thea030.jpg

Thea083.jpg

Thea033.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine Thea ;D Vi må ta med kameraet neste gang alle belgervariantene er representert i konkuransegruppa ;D Så får vi se da..om vi får de til å være i ro ved siden av hverandre *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine Thea ;D Vi må ta med kameraet neste gang alle belgervariantene er representert i konkuransegruppa ;D Så får vi se da..om vi får de til å være i ro ved siden av hverandre *flir*

Haha jeg har mine tvil men! :baby:

På tide at du presenterte Thea her assa! Fiiine jenta som jeg prøver intenst å bestikke! :D:baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg har mine tvil men! :P

Skjønner overhode ikke hva du mener :P:Laugh:

Det hadde vært kjempegøy med bilde av alle belgervariantene. Det er jo ikke så ofte det skjer at alle variantene er samlet på et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner overhode ikke hva du mener :P:Laugh:

Det hadde vært kjempegøy med bilde av alle belgervariantene. Det er jo ikke så ofte det skjer at alle variantene er samlet på et sted.

For å si det på en annen måte da.. Det gleder jeg meg fryktelig til å se!! :P:Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så kraftig ut, er hun det? De Mallene jeg kjenner og er vant til å se er ganske slanke og smale.

Hun er nok litt for kraftig ja, tror hun innehar et labradorgen :o

Men samtidig så er hun av de store kraftige belgerne, ingen liten spirrevipp. Hun er ca 58 høy som er det ideele etter rasestandarden, men veldig mange tisper er jo på langt nær så høye.

Thea022.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Hun er nok litt for kraftig ja, tror hun innehar et labradorgen :o

Men samtidig så er hun av de store kraftige belgerne, ingen liten spirrevipp. Hun er ca 58 høy som er det ideele etter rasestandarden, men veldig mange tisper er jo på langt nær så høye.

Thea022.jpg

Det er sikkert noe i vannet der du bor.... *ler* Erindrer vel vagt at en annen også helte mot den "store" enden av skalaen *latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert noe i vannet der du bor.... *ler* Erindrer vel vagt at en annen også helte mot den "store" enden av skalaen *latter*

Kan vel ikke være Maggie du sikter til, hun var jo "bare " 62 cm :Laugh: Det er nok den flotte naturen her i Drammen og muligens vannet i Landfalltjern hvor vi bader mye som gjøre dem store. Så har du en pinglete belger - flytt til Drammen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Kan vel ikke være Maggie du sikter til, hun var jo "bare " 62 cm :Laugh: Det er nok den flotte naturen her i Drammen og muligens vannet i Landfalltjern hvor vi bader mye som gjøre dem store. Så har du en pinglete belger - flytt til Drammen :o

Lille store søte Magsen.......... fiiiiiiiin var hun..... Men var hun ikke større enn 62?

I så fall så var hun jo ikke større enn Dinersen da jo... - ikke det at ikke Dina er stor nok - men jeg husker liksom Maggie som større *ler*

Rart forresten at Thea er bare 58.... - "Myggen" bror - var 70 - han var den ponnien........ *latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille store søte Magsen.......... fiiiiiiiin var hun..... Men var hun ikke større enn 62?

I så fall så var hun jo ikke større enn Dinersen da jo... - ikke det at ikke Dina er stor nok - men jeg husker liksom Maggie som større *ler*

Rart forresten at Thea er bare 58.... - "Myggen" bror - var 70 - han var den ponnien........ *latter*

Hun var nok ikke større nei :-), men på den tida vi "regjerte" var det jo mye pinglemaller og særlig tispene var ofte veldig små. Det er vel derfor vi husker Maggie som enorm, hun var vel den største tispa vi hadde i Norge på den tiden.

Godt Thea ikke har blitt like stor som brodern. Ja, ja kunne kanskje leid henne ut på ponniridning :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Hun var nok ikke større nei :-), men på den tida vi "regjerte" var det jo mye pinglemaller og særlig tispene var ofte veldig små. Det er vel derfor vi husker Maggie som enorm, hun var vel den største tispa vi hadde i Norge på den tiden.

Godt Thea ikke har blitt like stor som brodern. Ja, ja kunne kanskje leid henne ut på ponniridning :icon_fun:

Rare greier - kanskje Magsen ble så stor fordi jeg da hadde bittelille Bonita liksom - selv om hun var 58 - hun var jo liten...... he he he

tenkte aldri på at ponniridning kunne vært ett alternativ med Myggen - kunne ha leid han ut til rideskolen nedi bakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Hun er fin da. Liker litt kraftige hunder, det er ikke uten grunn jeg har Rottweiler og Cane. :o

En malle på 70cm - wow. Noen som har bilde av den?

Har vel ikke noen bilder av han som viser hvor høy han er i forhold til de andre egentlig - men jeg skal se hva jeg kan finne i arkivet mitt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...