Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen

HHC

Recommended Posts

Hallo, snart på tide med NKK Bergen tråd nå som fristen for påmeld er ute..

Men dere Bergsnfolk, kan dere svare meg på dette.

Kortest avstand fra Bjørndalen eller Nesttun til Bønes? Tenker på hvem delen av familien det er mest økonomisk å bo hos i tilfelle taxi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar
Hallo, snart på tide med NKK Bergen tråd nå som fristen for påmeld er ute..

Men dere Bergsnfolk, kan dere svare meg på dette.

Kortest avstand fra Bjørndalen eller Nesttun til Bønes? Tenker på hvem delen av familien det er mest økonomisk å bo hos i tilfelle taxi :D

Bjørndalen er kjappest (Bjørndalen i Loddefjord gjør jeg regne med du mente)... Da er det bare beine veien over Bjørge, rett frem i første rundkjøring, til venstre i neste, og så følger du veien til det er skiltet til Bønesskogen (tror det er det det står på skiltet, står Bønes på det iallefall, rett etter en Shell stasjon) og der har de sikkert skiltet til Hundeutstilling og... Vil ikke tro du bruker så veldig mye mer en 6-7 minutter bort dit...

Og vi kommer også... Bor jo bare rett over haugen, 5 minutter unna, og spesialdommer som dømmer belgerne, da MÅ man jo bare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, reiser dit med Kathrine og ned igjen med Kathrine, Guro og Line, og blir boende hos Benedicte.

Har meldt på Nena, hennes siste utstilling regner jeg med, så skal jeg også stille chinese crested og tror jeg skal hjelpe til med papillon og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, sliter litt med sted å bo jeg.. Kunne nemlig ikke bo i Bjørndalen...

Og er ikke så fristet til å bo omtrent oppå Nesttun senteret..

Med tanke på at hundene ligger hele dagen i bur å vil jeg ha mulighet til en skikkelig luftetur på kvelden..

Ingen som tilfeldigvis har plass til meg å voffene? :rolleyes:

PS; Vi har transport 3 av 4 veier selv ;P

Vi stiller på søndag og Juniorhandling på lørdag forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, link?

Har ikke direkte, men Thon.no :D

'Velg Bergen så "Hotell Bryggen"

Ligger forøvrig veldig fint til, nettopp på bryggen såå mange gode muligheter for litt skikkelig mat på kvelden.

EDIT: Funnet sted å bo, vi skal bo hos ei lekker lab-tispe :D

Så gutta er nok fornøyde ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det omvendt av alle andre jeg. Jeg har ligeplass, men har ikke mldt på enda, trodde ikke fristen var før 1. mars men det var feil. Håper det går fint uansett da :D forresten, når su ska ta buss fra danmarksplass til utstillingen hvilken buss skal jeg ta da? og hvor skal jeg av? Kan jo bli rart å se hvor jeg ender :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det omvendt av alle andre jeg. Jeg har ligeplass, men har ikke mldt på enda, trodde ikke fristen var før 1. mars men det var feil. Håper det går fint uansett da :D forresten, når su ska ta buss fra danmarksplass til utstillingen hvilken buss skal jeg ta da? og hvor skal jeg av? Kan jo bli rart å se hvor jeg ender :D

Du tar linje 60 over Fjøsanger. Eller du kan ta bussen ned til byen og ta linje 60 over Fjøsanger eller Fyllingsdalen (alt ettersom hvem som kommer først) fra busstasjonens perrong 13 (tror jeg, om ikke de har byttet).... Du sier bare til bussjåføren at du skal av med Racketsenteret, bussen stopper rett nedenfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du nok for sent ute - NKK tar ikke imot forsent innkomne påmeldinger, og fristen var 26. februar på web...

Bowie melder sin ankomst og gleder seg til å innta Bergen igjen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, skal ta bilder av CC'er, kan sikkert ta foto av flere, regner med det kommer noen nysgjerrige sjeler bort, og jeg har da hele dagen på meg, og utover ettermiddagen til sent på kvelden. ^^

Blir nok mest bilder den 10. i Radøyhallen, though, så om noen vil ha bilder av hundene sine så kan de få det ^^

Skal ikke stille, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, skal ta bilder av CC'er, kan sikkert ta foto av flere, regner med det kommer noen nysgjerrige sjeler bort, og jeg har da hele dagen på meg, og utover ettermiddagen til sent på kvelden. ^^

Blir nok mest bilder den 10. i Radøyhallen, though, så om noen vil ha bilder av hundene sine så kan de få det ^^

Skal ikke stille, da.

Kristine Mali skal ha med en CC.. Om du tar bilder på Bergen kan du godt ta noe av oss ^^

Blir vel ikke et eneste denne gangen, ikke de elendige til mamma en gang :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...