HHC Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Hallo, snart på tide med NKK Bergen tråd nå som fristen for påmeld er ute.. Men dere Bergsnfolk, kan dere svare meg på dette. Kortest avstand fra Bjørndalen eller Nesttun til Bønes? Tenker på hvem delen av familien det er mest økonomisk å bo hos i tilfelle taxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Vi har isåfall meldt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Hallo, snart på tide med NKK Bergen tråd nå som fristen for påmeld er ute.. Men dere Bergsnfolk, kan dere svare meg på dette. Kortest avstand fra Bjørndalen eller Nesttun til Bønes? Tenker på hvem delen av familien det er mest økonomisk å bo hos i tilfelle taxi Bjørndalen er kjappest (Bjørndalen i Loddefjord gjør jeg regne med du mente)... Da er det bare beine veien over Bjørge, rett frem i første rundkjøring, til venstre i neste, og så følger du veien til det er skiltet til Bønesskogen (tror det er det det står på skiltet, står Bønes på det iallefall, rett etter en Shell stasjon) og der har de sikkert skiltet til Hundeutstilling og... Vil ikke tro du bruker så veldig mye mer en 6-7 minutter bort dit... Og vi kommer også... Bor jo bare rett over haugen, 5 minutter unna, og spesialdommer som dømmer belgerne, da MÅ man jo bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Vi kommer Men trodde det allerede var en tråd om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Jeg tar med meg "the little dude" (Echo) og tropper opp:) Valpene er 8 mnd og 30 dager gamle, og ergo en dag for unge til å være med <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Jeg kommer, reiser dit med Kathrine og ned igjen med Kathrine, Guro og Line, og blir boende hos Benedicte. Har meldt på Nena, hennes siste utstilling regner jeg med, så skal jeg også stille chinese crested og tror jeg skal hjelpe til med papillon og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Hmm, sliter litt med sted å bo jeg.. Kunne nemlig ikke bo i Bjørndalen... Og er ikke så fristet til å bo omtrent oppå Nesttun senteret.. Med tanke på at hundene ligger hele dagen i bur å vil jeg ha mulighet til en skikkelig luftetur på kvelden.. Ingen som tilfeldigvis har plass til meg å voffene? PS; Vi har transport 3 av 4 veier selv ;P Vi stiller på søndag og Juniorhandling på lørdag forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Noen som har noen gode overnattingsforslag (hotell e.a) som tillater hund i nærheten av utstillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Hotell Bryggen tillater, men er en liten kjøretur unna, men ikke langt. Så om du har bil, helt ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Takk, link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Noen som har noen gode overnattingsforslag (hotell e.a) som tillater hund i nærheten av utstillingen? Bergen Inn... Det er ca 10 min unna, men jeg tror det blir fort fullbooket der http://www.masterhotels.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Eg kjem. eg kjem:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Vi har meldt på, og jobber med overnatting Bare å rope ut om noen har plass ja Alltid kjekkere å være hos hundefolk enn evt. familien til gubben som jeg aldri har møtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Jeg skal jeg skal ;D Vi har vært så heldige, at vi får sove hos Marit med de hvite pelsballene på Askøy vi så der er det i alle fall fullt hehe.. meg lars og bikkjene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Vi kommer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Jeg skal iallefall oppom.. Tror minsten min skal stilles på lørdagen. ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 27. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Foxy er påmeldt i unghundklassen. Skal også ha med lillefrøkna mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2007 Takk, link? Har ikke direkte, men Thon.no 'Velg Bergen så "Hotell Bryggen" Ligger forøvrig veldig fint til, nettopp på bryggen såå mange gode muligheter for litt skikkelig mat på kvelden. EDIT: Funnet sted å bo, vi skal bo hos ei lekker lab-tispe Så gutta er nok fornøyde ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Jeg har det omvendt av alle andre jeg. Jeg har ligeplass, men har ikke mldt på enda, trodde ikke fristen var før 1. mars men det var feil. Håper det går fint uansett da forresten, når su ska ta buss fra danmarksplass til utstillingen hvilken buss skal jeg ta da? og hvor skal jeg av? Kan jo bli rart å se hvor jeg ender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Jeg har det omvendt av alle andre jeg. Jeg har ligeplass, men har ikke mldt på enda, trodde ikke fristen var før 1. mars men det var feil. Håper det går fint uansett da forresten, når su ska ta buss fra danmarksplass til utstillingen hvilken buss skal jeg ta da? og hvor skal jeg av? Kan jo bli rart å se hvor jeg ender Du tar linje 60 over Fjøsanger. Eller du kan ta bussen ned til byen og ta linje 60 over Fjøsanger eller Fyllingsdalen (alt ettersom hvem som kommer først) fra busstasjonens perrong 13 (tror jeg, om ikke de har byttet).... Du sier bare til bussjåføren at du skal av med Racketsenteret, bussen stopper rett nedenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Jeg har det omvendt av alle andre jeg. Jeg har ligeplass, men har ikke mldt på enda, trodde ikke fristen var før 1. mars men det var feil. Håper det går fint uansett da forresten, når su ska ta buss fra danmarksplass til utstillingen hvilken buss skal jeg ta da? og hvor skal jeg av? Kan jo bli rart å se hvor jeg ender Da er du nok for sent ute - NKK tar ikke imot forsent innkomne påmeldinger, og fristen var 26. februar på web... Bowie melder sin ankomst og gleder seg til å innta Bergen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Jeg kommer, skal ta bilder av CC'er, kan sikkert ta foto av flere, regner med det kommer noen nysgjerrige sjeler bort, og jeg har da hele dagen på meg, og utover ettermiddagen til sent på kvelden. ^^ Blir nok mest bilder den 10. i Radøyhallen, though, så om noen vil ha bilder av hundene sine så kan de få det ^^ Skal ikke stille, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 28. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Jeg kommer, skal ta bilder av CC'er, kan sikkert ta foto av flere, regner med det kommer noen nysgjerrige sjeler bort, og jeg har da hele dagen på meg, og utover ettermiddagen til sent på kvelden. ^^ Blir nok mest bilder den 10. i Radøyhallen, though, så om noen vil ha bilder av hundene sine så kan de få det ^^ Skal ikke stille, da. Kristine Mali skal ha med en CC.. Om du tar bilder på Bergen kan du godt ta noe av oss ^^ Blir vel ikke et eneste denne gangen, ikke de elendige til mamma en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Jeg og Amigo skal dit på lørdagen. Første gang i åpen klasse - han fyller 2 år dagen før :icon_fun: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2007 Jepp vi kommer Første gang i åpen klasse for Birk, mangler kun storcertet så dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar