Marianne Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Fikk en sms av Fanny om å reklamere litt, så here we go! (De har flyttet og har ikke noe nett for tiden) Ikveld er det premiere på Bare Brita Show, Fanny og Musen titter innom der så da må dere se på! Det begynner kl 21.30 på Tv Norge *Gleder meg til å se*
Betty Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Så bra du sier det her så får jeg som ikke pleier å ha tvn på også med meg det
sveintore Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Nååååååååå er det :-) (herregud for en musikk da)
Mud Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Nååååååååå er det :-) (herregud for en musikk da) Uffda...hva var det??
Renate A Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 De var kjempe flinke!! morro å se på :icon_fun:
Aya Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Uffda...hva var det?? Noe norske greier, muligens noe danseband lignende? Jeg synes de var kjempeflinke! Musen er sååå søt:D
Marianne Skrevet 26. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Musen var så flink atte! Byttet musikk hadde hun gjort også... Måtte fnise litt, Fanny er nok ikke så vant til å gå i høyhelte sko!
sveintore Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Uffda...hva var det?? Noe ekkel blanding av svensktopper og linedance-musikk.. Er ikke sikker jeg, ikke min type musikk :-D Men moro å se, klart begrenset av dårlig med plass og kanskje litt mye forstyrrelser med lys, kamera og folk. Men hun fikk jo vist frem freestyle :-) (godt jobba Fanny!)
softis Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Er det jeg som hørte feil? Hu Brita sa vel ikke Musen, men missy eller noe ?
Mud Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Oisann..og Fanny som har narret meg til å tro at hun har god musikksmak *flir* Tipper jeg får anledning til å se filmen og hetse henne på fredag når de skal ha party..
Wanderlust Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Er det jeg som hørte feil? Hu Brita sa vel ikke Musen, men missy eller noe ? Heter ikke bikkja Missy også da?
Mud Skrevet 26. Februar 2007 Rapporter Skrevet 26. Februar 2007 Er det jeg som hørte feil? Hu Brita sa vel ikke Musen, men missy eller noe ? Missy kalles bare Musen;) Og Pavlov er Padde..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar