Gå til innhold
Hundesonen.no

sidene vil ikke åpnes i iframen


Wanderlust

Recommended Posts

ja jeg lagde meg en ny forside. (åpnet helt nytt dokument og lagde ny index-fil).

Men nå får jeg ikke sidene til å åpnes i iframen, er det noe jeg må endre på igjen nå da?

(ellers lurer jeg kanskje på at det er noe galt med frontpagen, fordi jeg må ladre indexsiden hele tiden (eller den stjerna kommer opp og viser at jeg må lagre, selvom jeg ikke har lagt til noen endringer).

Men om jeg sletter frontpagen og instalerer den på nytt, må jeg lage siden min på nytt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ettersom jeg tror det er frontpagen det er noe galt med, men ikke er sikker. Så lurte jeg på om noen kunne tatt på seg en liiiten jobb :P

Bare få indexfilen min, og gjøre om kodene slik at den skal åpnes i framen, og så sende den til meg så jeg kan legge den ut.

Da finner jeg nok ut om det er programmet det er noe galt med, eller om det er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg er dum :S Jeg får det ikke til. Alle sidene skal åpnes i I1 nå, og jeg la den tingen mellom det du sa :P men må de ligge noe spesielt sted mellom?

Bør gå et kur jeg tror jeg :P

EDIT: fungerer alle sidene sånn utenom? Noen ser hvite sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg er dum :S Jeg får det ikke til. Alle sidene skal åpnes i I1 nå, og jeg la den tingen mellom det du sa :P men må de ligge noe spesielt sted mellom?

Bør gå et kur jeg tror jeg :P

EDIT: fungerer alle sidene sånn utenom? Noen ser hvite sider.

Alle sidene åpner i iframen her hos meg :P

Finner to ting som ikke funker - bildene som tydeligvis ligger oppå linkene for å linke fungerer ikke, og trykker jeg på hjem så åpner hele indexsiden seg i iframen. Du må linke til den siden som er i iframen når indexsiden åpner for at det skal funke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sidene åpner i iframen her hos meg :P

Finner to ting som ikke funker - bildene som tydeligvis ligger oppå linkene for å linke fungerer ikke, og trykker jeg på hjem så åpner hele indexsiden seg i iframen. Du må linke til den siden som er i iframen når indexsiden åpner for at det skal funke :P

hehe, nå er det mye rart her. I IE vil de ikke åpnes i iframen, men her fungerer de bildene som ligger oppå. MEN i FF såå vil de åpnes i iframen, men bildene som ligger oppå blir sånne teite (det er jo bare blankt, men de vil jo vise seg at det bildet som skal være der ikke fungerer).

Nå gir jeg snart opp hjemmeside snekringen, og har innsett at jeg aldri burde gjort om forrsiden min, det var da all problemene kom. Nå som jeg var fornøyd og greier. <_<

EDIT: Nå har jeg gjort om litt, og bruker nå vanlig tekst som linking, og da fungerte det plutselig i IE og FF her hos meg. Men håper noen kan se, og om det er noe som ikke stemmer, håpr jeg dere kan si ifra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...