Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens hundekåring!


Aya

Recommended Posts

En liten kåring her på sonen..

Hvem synes du er:

Sonens peneste hund:

Sonens mest sjarmerende hund:

Sonens søteste hund:

Sonens dyktigste hund:

Sonens tøffeste hund:

En helt uoffisiell og for morro skyld- tråd :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Sonens peneste hund:

Majenkir Tzigan at Le Sphinx Til Tzigan

Sonens mest sjarmerende hund:

Kite til Jenny (Finnes det noen som har skjønnere øyne når jeg begynner med... ÅÅÅååå dakkaaaar)

Sonens søteste hund:

Asterix of All sighthounds Til Belle92

Sonens dyktigste hund:

Hmmm... Det tror jeg må bli Amira til maren.

Sonens tøffeste hund:

Tia til Benedicte... Hun er tøff :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens peneste hund:

- Vanskelig spørsmål...Men svaret blir Ace til tuppetroll :twitch:

Sonens mest sjarmerende hund:

-Tinka. Men balansetråden mellom sjarmerende og irriterende er smal :P. (jeg sikter til overbitt og matglede som ikke ligner noe)

Sonens søteste hund:

-Tequila, uten tvild :D

Sonens dyktigste hund:

-Amigo :)

Sonens tøffeste hund:

Loke og kjekken ;) (tjukken? :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jo jeg truffet et fåtall sonen-hunder så dette blir utfra bilder og historier her på sonen og hjemmesider. Mine egne er jo selvsagt både de fineste og søteste og flinkeste og alt det der, men det var kanskje ikke det svaret du var ute etter? :P

Sonens peneste hund:

Lottas Sobers Elettra. :twitch:

Sonens mest sjarmerende hund:

Annettes Loke. :P

Sonens søteste hund:

Belgerpias Tjukken. :)

Sonens dyktigste hund:

Ja, si det? Aaaner ikke.. Er litt imponert av Fannys Shejpa. :D

Sonens tøffeste hund:

Yngvils Tempo. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens peneste hund: Lottas Sobers Elettra må jeg og si..

Sonens mest sjarmerende hund: Tequiiila:D Og like herlig i virkeligheten.. Hehe.

Sonens søteste hund: Lille Zima til Silje.. Fine lille blånissen:D

Sonens dyktigste hund: Kanskje Amigo til Jaktlykke? Han gjør et godt arbeid iallefall!

Sonens tøffeste hund: Hømmhømm.. Tjukken:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Jeg må si jeg synes flere hunder hadde fortjent disse titlene, men jeg nevner de jeg først kommer på :twitch:

Sonens peneste hund: Synes Puffi er nydelig. Men selvsagt frister det å si Nemi eller Zira (portiser).. :D

Sonens mest sjarmerende hund: Nena

Sonens søteste hund: Ruby er jo skikkelig søt da

Sonens dyktigste hund: Er imponert over Mira (og eier). Ikke så ofte man ser Bichon i lydighetsringen!

Sonens tøffeste hund: Diego :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens peneste hund:

Blaze (til Jeanette) og Likka (til Hilde) og og og, hehe

Sonens mest sjarmerende hund:

Lunah (til Kristina)

Sonens søteste hund:

Lyra (til Annette) og Tia (til Benedicte)

Sonens dyktigste hund:

Cita (til Benedicte) og Lisa (til Charlotte)

Sonens tøffeste hund:

Diego (til Trine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir mest utifra det jeg har lest her inne og sett av bilder,for jeg har ikke møtt så mange herifra.

sonens peneste hund: Fremdeles,Lotta til Lotta :twitch:

sonens mest sjarmerende hund: det er noe fascinerende med Annettes beskrivelser av Loke

sonens søteste hund: Lille blå til Scarlet!

sonens dyktigste hund:aner ikke..

sonens tøffeste hund:hmmm...utifra bilder,så tror jeg det må bli Diego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens peneste hund: Bris (huskyen) og Blaze (den brune kelpien)

Sonens mest sjarmerende hund: Kokos til MartineH. Kokos sendte meg sms i dag, hun ville bo hos meg sa hun :twitch:

Sonens søteste hund: Lita til Marianne. Flippørene hennes er så fine :)

Sonens dyktigste hund: Mona til IW som går agilitykurs!

Sonens tøffeste hund: Border collien Rex!

Og til slutt, sonens tøffeste hundeeier: Flatjenta :D Fordi hun skal på WT til sommern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens peneste hund:

Bowie til Lotta! sjermerte meg i seng ved første blikk! (bor han med deg enda lotta?)

Sonens mest sjarmerende hund:

Ingen tvil! Det er Felix til aya! er det mulig å ha så mange rare påfunn? :twitch:

Sonens søteste hund:

TWIGGY!

Sonens dyktigste hund:

Mona til IW! Utrolig å få til det Julie har fått til med den hunden!

Sonens tøffeste hund:

Domino! Tøffeste harde skallen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens peneste hund:

Bowie til Lotta! sjermerte meg i seng ved første blikk! (bor han med deg enda lotta?)

Mmmm - han bor her "inntil videre" (som forhåpentligvis betyr i ca 10-12 år til :D ) (men jeg skal hjem og ta en alvorsprat med ham idag! Bruke sjarmen sin på DEN måten, da - lille gutten?!?! :)

Jeg må med skam erkjenne at jeg ikke har blitt presentert for så mange av dem enda, men...

Sonens mest sjarmerende hund:

Det tror jeg må være snutepusheren til Vipsen, Ipsa ;)

Sonens søteste hund:

Antagelig Margretes Zisco, som glemte at han egentlig var Sonens "tøffeste hund" for å leke litt gutteleker med Bowie :P

Sonens dyktigste hund:

Etter Elitedebuten i Bø så håper jeg å kunne svare Zisco på det også :P

Sonens tøffeste hund:

Lupinas Ella som glemte å være engstelig og bekymret å vågde å løpe "galmann" over fjellene med gjengen min i et anfall av strålende myndelykke!

Lotta

PS: Og så må jeg på vegne av mine søte små få takke for alle godordene da - vi blir faktisk litt smigret, innerst inne! :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sonens peneste hund:

Bris, Phoebe og Rex. (hohoho, tre hunder i en! :))

Sonens mest sjarmerende hund:

Vanilla(softis sin Wheaten) også takler jeg ikke å se på Ask sine øyne noen ganger :D

Sonens søteste hund:

Puffi (til MrsPowers)

Sonens dyktigste hund:

Kokos til MartineH, virker som om hun har blitt skikkelig flink :twitch:

Sonens tøffeste hund:

Diego og Tjukken(+ alle tjukkens søsken ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens peneste hund:

Den var vanskelig.. Er mange hunder her inne jeg synes er veldig vakkre, litt usikker på hvem jeg synes er vakrest..

Sonens mest sjarmerende hund:

Pirill til Bambii (Guro)

Sonens søteste hund:

Twiggy!!

Sonens dyktigste hund:

Hmm.. Vanskelig. Mange dyktige hunder, men tror jeg må si Charlottes Lisa og Benedictes Cita!

Sonens tøffeste hund:

Tia, absolutt! :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til slutt, sonens tøffeste hundeeier: Flatjenta :) Fordi hun skal på WT til sommern!

Haha, øy, ikke noe forventningspress her altså :twitch:

Sonens dyktiske er Lisa spør du meg, hun virker dritgod i det en retriever skal være god i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens peneste hund: Synes det er noe med myndene her inne jeg...

Sonens mest sjarmerende hund: Helt ærlig -finnes det mer sjarmerende krapyler her inne enn Amy til TonjeM (lille basenji)?? Hm... burde kanskje blitt kåret til sonens morsomste eller mest utspekulerte vovv, men..

Sonens søteste hund: Synes nå Kelly til "vicky" er søt. Ellers er jo Fibi herlig, da...

Sonens dyktigste hund: Tja... Må tenke litt på den.

Sonens tøffeste hund: -Igjen- Amy til TonjeM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette var fryktelig vanskelig altså...(Ace er veldig smigret, Marie)

Sonens peneste hund: Jeg synes Phoebe til Toller rager ganske høyt hvertfall, sammen med Blaze til JeanetteH

Sonens mest sjarmerende hund: Tinka (som hoppet halvannen meter bortover, og en meter opp i været for å snappe halve pølsa til en av sonenfolka på vikingskipet)

Sonens søteste hund: Dette er jo Zizco til Margretes kategori, lille freestylehunden som alltid er like overlykkelig og glad når jeg ser han..

Sonens dyktigste hund: Nirm, som greier å gå lydighet i to ringer på en gang :ahappy:

Sonens tøffeste hund: Faro - schæferen som overtalte meg om at schæfere faktisk både kan være tøffe og søte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens søteste hund: Synes nå Kelly til "vicky" er søt. Ellers er jo Fibi herlig, da...

Åhh :o Det var hyggelig å høre! *Kelly og jeg er smigret*

Sonens peneste hund:

Betty til Taran :ahappy:

Sonens mest sjarmerende hund:

Basenjiene til Yodel :hug:

Sonens søteste hund:

Lili ;)

Sonens dyktigste hund:

Fanka til Linn!

Sonens tøffeste hund:

Tassa til Marthe og Loke til Anette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonens peneste hund:

Blaze JeanetteH ( Svak for Kelpier)

Sonens mest sjarmerende hund:

Vicky til Astrid

Sonens søteste hund:

Lunah til Kristina

Sonens dyktigste hund:

Charlottes Lisa

Sonens tøffeste hund:

Lyra til Annette

:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Sonens peneste hund: Aah. Det må bli Kokosen til Martine.

Sonens mest sjarmerende hund: Carina (Frisbeebee) sin Frisbee.

Sonens søteste hund: Vanilla til softis.

Sonens dyktigste hund: Lisa! Fantastisk det hun og Charlotte utretter sammen.

Sonens tøffeste hund: Loke. Makan til vimsehund :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm - han bor her "inntil videre" (som forhåpentligvis betyr i ca 10-12 år til ) (men jeg skal hjem og ta en alvorsprat med ham idag! Bruke sjarmen sin på DEN måten, da - lille gutten?!?!

Jeg må med skam erkjenne at jeg ikke har blitt presentert for så mange av dem enda, men...

Sonens mest sjarmerende hund:

Det tror jeg må være snutepusheren til Vipsen, Ipsa

Sonens søteste hund:

Antagelig Margretes Zisco, som glemte at han egentlig var Sonens "tøffeste hund" for å leke litt gutteleker med Bowie

Sonens dyktigste hund:

Etter Elitedebuten i Bø så håper jeg å kunne svare Zisco på det også

Sonens tøffeste hund:

Lupinas Ella som glemte å være engstelig og bekymret å vågde å løpe "galmann" over fjellene med gjengen min i et anfall av strålende myndelykke!

Lotta

PS: Og så må jeg på vegne av mine søte små få takke for alle godordene da - vi blir faktisk litt smigret, innerst inne!

Tusen takk for gode ord! Resultatene i Bø står nok ikke til å juble av, men dæven døtte jeg er stolt for det jeg. Les mer i bloggen min da vel :hug: Er han ikke sonens dyktigste hund, så er han i hvertfall Bydelens dyktigste hund :ahappy:

Jeg synes dette var fryktelig vanskelig altså...(Ace er veldig smigret, Marie)

Sonens peneste hund: Jeg synes Phoebe til Toller rager ganske høyt hvertfall, sammen med Blaze til JeanetteH

Sonens mest sjarmerende hund: Tinka (som hoppet halvannen meter bortover, og en meter opp i været for å snappe halve pølsa til en av sonenfolka på vikingskipet)

Sonens søteste hund: Dette er jo Zizco til Margretes kategori, lille freestylehunden som alltid er like overlykkelig og glad når jeg ser han..

Sonens dyktigste hund: Nirm, som greier å gå lydighet i to ringer på en gang

Sonens tøffeste hund: Faro - schæferen som overtalte meg om at schæfere faktisk både kan være tøffe og søte.

Igjen tusen takk for rosende ord! Faro er sonens tøffeste hund... Bare det at han er så misforstått :o

Selvopptatt som jeg er, så er det bare mine hunder som er søtest, snillest, kulest, flinkest osv. Selv om jeg har noen favoritter her ;) De vet selv hvem det dreier seg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...