Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjære russen 07!


Aya

Recommended Posts

Her kommer en liten beskjed fra en russ 06 som misunner dere den tiden dere har foran dere nå... :icon_confused: Dere må passe på å nyte russetida! Kos dere skikkelig sammen med medrussen, ha det gøy. Dere trenger ikke drikke dere sanseløse, for det er litt kjekt å huske litt etterpå også.. Ha en russefotograf som filmer og tar bilder! Husk å ha med nok klær (ikke kjekt å fryse hele natten), og tannbørste (ugh, trenger ikke ha flere minkpelser på tennene etter en helg). Selv om dere er slitne, så prøv å hold ut og kos dere, for det er kjedelig å sitte etterpå å føle at man skulle gjort så mye mer.. Have fun, go mad, vær forsiktige og ha en herlig Mai:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten beskjed fra en russ 06 som misunner dere den tiden dere har foran dere nå... :) Dere må passe på å nyte russetida! Kos dere skikkelig sammen med medrussen, ha det gøy. Dere trenger ikke drikke dere sanseløse, for det er litt kjekt å huske litt etterpå også.. Ha en russefotograf som filmer og tar bilder! Husk å ha med nok klær (ikke kjekt å fryse hele natten), og tannbørste (ugh, trenger ikke ha flere minkpelser på tennene etter en helg). Selv om dere er slitne, så prøv å hold ut og kos dere, for det er kjedelig å sitte etterpå å føle at man skulle gjort så mye mer.. Have fun, go mad, vær forsiktige og ha en herlig Mai:D

Signerer denne, og husk å skrive maaasse koselige beskjeder til hverandre på russeklærne - det er moro å lese i ettertid! ;) Og forsøk å klare så mange russekrav som overhode mulig - slikt blir det mange gode historier av. ;)

Hilsen en russ '02. :icon_confused:

Men Aya, er du ikke litt vel tidlig ute nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Alle spør meg om jeg gleder meg til russetiden, og jeg får nå si at joda, det blir nok kjekt, men jeg gleder meg mer til høsten :) (Flytte til Trondhjem, begynne på NTNU :twitch:) Kan jeg kalle meg fornuftig?

(Eneste bakdelen med å flytte er jo at jeg blir hundeløs :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Tja. Alle spør meg om jeg gleder meg til russetiden, og jeg får nå si at joda, det blir nok kjekt, men jeg gleder meg mer til høsten :) (Flytte til Trondhjem, begynne på NTNU :twitch:) Kan jeg kalle meg fornuftig?

(Eneste bakdelen med å flytte er jo at jeg blir hundeløs ;))

Så gøy at du kommer til Trondheim! :D

Du kan få låne Milo, som en liten trøst? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du kommer til Trondheim! :)

Du kan få låne Milo, som en liten trøst? :D

Milo sa du? :twitch:

Hehe, neida. Gleder meg til å flytte, men må bare bli ferdig med skolen først! Skal til Trondhjem i mars for å inspisere min kommende by! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Milo sa du? :twitch:

Hehe, neida. Gleder meg til å flytte, men må bare bli ferdig med skolen først! Skal til Trondhjem i mars for å inspisere min kommende by! ;)

Så gøy! :)

Men ja, håper russen i år får et morsom og minnerik tid!

Regner med det blir nokså fullt på marinen i år også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmh, selv om noen frp-ere har begynt å snakke om å omdøpe byen (teiteste forslaget jeg har hørt på lenge forøvrig), så heter det fremdeles Trondheim, da.

Hehe. Hysj! Skriver det slik jeg sier det, selv om jeg vet at det ikke skrives slik. Gir meg nynorskvibber :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ er waste of money. Tenk så mye hunderelaterte aktiviterer man kunne brukt alle pengene man sløser bort på søppel på.

Og for all del, ikke la det gå utover noen, NOEN. Da kan man gjøre hva man vil for min del.

Og rydd opp etter dere, og ikke knus glass.

Edit orddelingsfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ er waste of money. Tenk så mye hunderelaterte aktiviterer man kunne brukt alle pengene man sløser bort på søppel på.

Og for all del, ikke la det gå utover noen, NOEN. Da kan man gjøre hva man vil for min del.

Og rydd opp etter dere, og ikke knus glass.

Edit orddelingsfeil

Jeg vil bare signere denne.

Og en ting til: som russ er man ikke en helt annen person, og man får faktisk ikke lov til å gjøre mer som russ enn "et vanlig menneske". (ser altfor mange som tror de er en helt annen som russ, og at de kan gjøre som de vil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ er waste of money. Tenk så mye hunderelaterte aktiviterer man kunne brukt alle pengene man sløser bort på søppel på.

Og for all del, ikke la det gå utover noen, NOEN. Da kan man gjøre hva man vil for min del.

Og rydd opp etter dere, og ikke knus glass.

Edit orddelingsfeil

Signerer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ er waste of money. Tenk så mye hunderelaterte aktiviterer man kunne brukt alle pengene man sløser bort på søppel på.

Og for all del, ikke la det gå utover noen, NOEN. Da kan man gjøre hva man vil for min del.

Og rydd opp etter dere, og ikke knus glass.

Edit orddelingsfeil

Ikke enig. For det første trenger det ikke bli noe særlig dyrt.. Jeg brukte ikke mer penger i russetida enn jeg vanligvis gjør på en mnd, jeg hadde en gammel slitt russebil (som vi fikk mye mer for da vi solgte enn det vi kjøpte den for), og ellers gjorde vi ikke noe spesielt.. Men vi hadde det kjempegøy, med grilling og leker.. Det var en fin måte å feire at man har gjort seg ferdig med tolv års skolegang, og vi hadde INGEN knuter som gikk utover andre på negative måter.. Så, for de som skal være russ, kos dere masse, og for de som ikke skal være- kos dere dere og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på lykkeønskninger og en mild oppfordring til å benytte anledningen til å feste litt! Pass på dere selv og hverandre og husk at litt alkohol kan være gøy, for mye alkohol kan være katastrofalt!

Stor russeklem fra ida, russ -78 (Herregud så gammal!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nyt russetiden. Utrolig morsom tid :hug: Og som noen andre sa, prøv å ta flest mulig knuter, det blir det mange morsomme minner av! Noe av det jeg husker best var når jeg og seks andre jenter tok en utrolig fin knute. Vi skulle skrive et dikt og lese det for en tilfeldig valgt person samt gi den personen en rose. Så vi 7 jentene (pluss en handlevog som jeg satt i hehe) fikk stoppet en eldre mann, lest opp diktet og gav han rosen. Han ble nesten litt flau og rørt. Jeg gav han rosen, og så fikk jeg en klem :ahappy: Da var det iallefall noen som fikk en god opplevelse med russen. Vi gjorde det rett utenfor et av kjøpesentrene på steinkjer så det var flere som fikk med seg det. Liker sånne knuter.

Hilsen russ -05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ er waste of money. Tenk så mye hunderelaterte aktiviterer man kunne brukt alle pengene man sløser bort på søppel på.

Og for all del, ikke la det gå utover noen, NOEN. Da kan man gjøre hva man vil for min del.

Og rydd opp etter dere, og ikke knus glass.

Ja, jeg er enig i dette. Føler at jeg er den eneste som ikke er sånn WOHOO PARTY!! når jeg tenker på russetiden. Jeg har ikke bestilt meg noe russetøy, for jeg syns det er dyrt for klær man bare bruker 1 mnd (og i tillegg ikke skal vaske).

Jeg har ikke russebil, men håper jeg får tatt noen knuter selv om jeg ikke har tøy :o Kan hende jeg bestiller meg bukse og lue, bare for å føle meg litt mer med, om det ikke blir for dyrt. Føler det er så mange andre ting jeg kan bruke penger på. Besøke Marius, dra på kurs, dra på stevner, spare til den nye valpen. Jeg sier ikke at det gjelder folk her inne, men de fleste, 90% bruker russetida som en unnskyldning til å drikke. Jeg mener, hvor mange er det som bruker den til å feire at de snart er ferdige? :ahappy:

Jeg får ta på meg rollen som glasskårplukker! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig i dette. Føler at jeg er den eneste som ikke er sånn WOHOO PARTY! når jeg tenker på russetiden. Jeg har ikke bestilt meg noe russetøy, for jeg syns det er dyrt for klær man bare bruker 1 mnd (og i tillegg ikke skal vaske).

Jeg har ikke russebil, men håper jeg får tatt noen knuter selv om jeg ikke har tøy :o Kan hende jeg bestiller meg bukse og lue, bare for å føle meg litt mer med, om det ikke blir for dyrt. Føler det er så mange andre ting jeg kan bruke penger på. Besøke Marius, dra på kurs, dra på stevner, spare til den nye valpen. Jeg sier ikke at det gjelder folk her inne, men de fleste, 90% bruker russetida som en unnskyldning til å drikke. Jeg mener, hvor mange er det som bruker den til å feire at de snart er ferdige? :ahappy:

Jeg får ta på meg rollen som glasskårplukker! :hug:

jeg hadde russebukse og genser + lue ;) drakk ikke, var sånn soloruss ;) Bare sløsing av penger, hadde ikke mamma betalt for klærna hadde jeg ikke vært russ, enkelt og greit ;)

Russ 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Jeg skal bringe beskjeden videre til storesøster, Aya! :o Jeg tror ikke jeg gidder å ha russebil etter å ha sett hvor mye søsteren min sliter med det. Men litt feiring og russeklær kan komme godt med :hug:

Gleder meg ikke helt til mai da, søsteren min skal kidnappe meg. :ahappy:

Hilsen 'russ 11'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...