Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp som ikke ligger


Mud

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Hmmm...........

Sett henne på kjøkkenbordet (finn ett sklisikkert underlag - mattene bilen er fine til sånt) - godbit foran nesa og ned under bordkanten - da går hun enten på hue ned i gulvet - eller legger seg............ jeg mener - om du først skal bruke påvirkning så er det jo greit å bruke litt mindre påvirkning enn ei hel pølsepakke, hansker og full pakke...........

Grei metode å bruke nå mens hun er liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...........

Sett henne på kjøkkenbordet (finn ett sklisikkert underlag - mattene bilen er fine til sånt) - godbit foran nesa og ned under bordkanten - da går hun enten på hue ned i gulvet - eller legger seg............ jeg mener - om du først skal bruke påvirkning så er det jo greit å bruke litt mindre påvirkning enn ei hel pølsepakke, hansker og full pakke...........

Grei metode å bruke nå mens hun er liten..

Wow! Den der var kreativ! :Laugh: Er spent på å høre hvilken av utfallene dette ender med, Loke.

Skulle ikke forundre meg om liggen faktisk vil sitte (!) med denne innfallsvinkelen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Wow! Den der var kreativ! :Laugh: Er spent på å høre hvilken av utfallene dette ender med, Loke.

Skulle ikke forundre meg om liggen faktisk vil sitte (!) med denne innfallsvinkelen :D

Ja, jeg har hatt mye kreative folk på kurs opp gjennom årene - og denne her kom faktisk fra ei dame med en sheltie om jeg ikke husker feil - hvor det faktisk var ett problem at når fronten gikk ned så gikk rompa opp - litt sånn gyngehesteffekt på en måte..........

Har siden anbefalt metoden og den synes å fungere greit for de fleste *ler*

Har en kreativ variant for bli kommando også - en valp hadde litt sånn "ikke gå fra meg mamma" holdning, den satt og ble hur lenge som helst med fører en meter eller to ifra, men ikke lenger - da tok damen ett speil og satte opp slik at valpen kunne se henne når hun forsvant rundt hjørnet - og det funka - intensiv trening ei uke med speil og vips - den satt som en prest.. *ler* (selv uten speil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...