Gå til innhold
Hundesonen.no

Fiiiine sanger... :)

BareLinn

Recommended Posts

Skrevet

Jaa...

Er det noen her som virkelig har favoritt sanger??

Jeg ønsker å finne noen sanger som virkelig er fiiine...

Men fiin melodi, og fiin tekst...

Har du noen forslag??

Nå går det stort sett i

Brad Paisley`s .- Whiskey Lullaby :D

Askil Holm`s - Where The Angels Sleep :D

Kom med forslaaaaaag :D

Skrevet

Evanescene - my imortal

Colorblind - counting crows

Into the west - Lord of the rings soundtrack

May it be - Lord of the rings soundtrack

(JA, jeg elsker ringenes herre :D)

Skrevet

Stage Dolls - Hard to say goodbye . Sukk får frysninger bare jeg skriver sangen... Og så Sonata Arctica med Replica og Mary lou er og fine. Spesielt replica :D Sarah Brightman - in the arms of an angel (er det ikke hun som har den? Tror det)

Skrevet
Stage Dolls - Hard to say goodbye . Sukk får frysninger bare jeg skriver sangen... Og så Sonata Arctica med Replica og Mary lou er og fine. Spesielt replica :P Sarah Brightman - in the arms of an angel (er det ikke hun som har den? Tror det)

Driver å laster nå :P Jo det er Sarah som har den sang :D For den har jeg :D

Hør på denne dere:

Dj Kadz - Free Again :P

Lastet ned denne nå..og jeg bare ELSKER den, allerede :P

Litt barnslig..Ja jeg vet :D

Skrevet

Savage Garden - 2 beds and a coffemachine

Carrie Underwood - Jesus, Take the Wheel

Tamyra Grey - To dance with my father again

Lonestar - Not a day goes by (utrolig fin tekst :D

Skrevet

Finnes utrolig mange fiine sanger da, men her er noen av dem jeg syns er nydelige:

Dave Matthews Band - Space Between

Live - Selling the Drama

Metallica - Low Man's Lyric

Pachelbel - Canon in D (klassisk, men vanvittig fin)

Pink floyd - Comfortably Numb

Skrevet
Stage Dolls - Hard to say goodbye . Sukk får frysninger bare jeg skriver sangen... Og så Sonata Arctica med Replica og Mary lou er og fine. Spesielt replica :wub: Sarah Brightman - in the arms of an angel (er det ikke hun som har den? Tror det)

Oooog "broken" ;D

Skrevet

Det er så mange fine sanger at om jeg skulle velge alle, så hadde lista her blitt svært, svært lang;)

Jeg får ta et lite utvalg..

3T - I need you

ABBA - The winner takes it all

Backstreet Boys - I need you tonight

Bryan Adams - Everything I do, I do it for you

Chris Isaak - Wicked game

DDE - Æ har itj sagt æ.. (jadajada, trøndere og DDE:P)

Gund 'N Roses - November raing og Don't cry

Helene Bøksle - Elverhøy, Blomen Fell og Natta vi har

Hellbillies - Den finast eg veit

Lonestar - Amazed

Muse - Unintended

Queen - The show must go on

Roxette - It must have been love, fading like a flower og anyone,

Scorpions - Wind of change

Tommy Nilsson - Öppna din dörr

Tor Endresen - Aladdin og Inger er så nydelig som du

Vamp - Tir n'a noir

Goo Goo Dolls - Iris

Åge Aleksandersen - Så glad i dæ

Vel..lista ble jo ganske lang allikavel :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...