Gå til innhold
Hundesonen.no

Sport?


Guest Christine

Recommended Posts

Jeg spiller Fotball, står på Slalom og går på Aerobic. Spilte handball og basket for 3-4år siden da. :D

EDIT: Stå på ski gjør jeg også om vintern. Ingenting kan måle seg med en skitur med hundene en flott vinterdag. Også går jeg MYE på Rollerblades om sommern, mest når jeg er i Nice i Frankrike da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Eh nja, jeg har faktisk aldri vært med på noen organisert idrett jeg. Og ikke driver jeg med noe idrett nå heller. Men jeg er nok et over gjennomsnittet aktivt friluftsmenneske. Sommer som vinter (kom faktisk hjem fra femdager telttur nå på fredag :D ) også går jeg en del på ski om vintern og sykler og går turer om sommern. Men idrett har aldri egentlig vært min greie. Litt rart egentlig. Eneste konkurransen jeg noen gang har vært med på (bortsett fra LP) er langdistanse hundekjøring. Og det er virkelig hard idrett, men ettersom jeg ikke har hundespann kan jeg vel ikke si jeg driver med det for tiden heller. Blir mer sporadisk når jeg får bli med andre i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før drev jeg litt med fotball og håndball!

De siste åra har jeg stått på snowboard, men nå i vinter har jeg ikke stått noe særlig. Egentlig etter at jeg fikk hund så har jeg ikke stått så mye på snowboard, men har planlagt at neste år skal jeg stå mer for i år fikk jeg ikke stått noe. :D

EDIT: har drevet mye med ridning å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rir når jeg har muligheten til det (dessverre ikke så ofte akkurat nå). Kjører også endel, nesten oftere det enn jeg rir, og har lyst til å begynne med trav.

Har også spilt håndball men måtte slutte pga en skade :D Ellers er det mye spinning og litt body pump det går i, men om det er en sport er en annen sak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nok utenfor alt som har med sport nå :D Slalåm blir det jo noe av, ikke så mye som før. Men spilte håndball en god stund (sluttet for flere år siden nå pga dårlig miljø på laget). Har drevet aktivt med hest og ridning i 7 år (sluttet på kurs og alt sånt når jeg var 15), men hadde hest på halvfòr en liten periode. også har ei venninna av meg hest. Så noe blir det nå, men det er LITE... Savner egentlig å ri, men å gå på kurs der jeg gikk det er uaktuelt, var grunner til at jeg slutta. Og når det gjelder å ha hest på halvfòr så vil de fleste bare at man rir på turer, og ikke noe mer. Så da blir det heller ikke noe av lenger.

Men hund får holde for meg nå. Har jo litt lyst til å begynne med innebandy eller liknende, men er så feig å ønsker ikke begynne på noe sånt alene. Dessuten så er kondis et stort problem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dans er det eneste jeg trener skikkelig aktivt for tiden. Drev MASSE med svømming før nyttår, men det ble litt for mye etterhvert. Ble litt lei treninger både før og etter skole nesten hver dag. Og litt lite tid til annet så jeg sluttet. Jeg står en god del på ski, og har skiløype som går maange mil opppover 10 meter utenfor gårdsplassen :D Så står jeg en del på snowboard og slalom, men mest snowboard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport *grøss* Organisert sport har jeg aldri vært noe :wub: over.

Men jeg har drevet med endel egoistisk trening. Holdt på i mange år med TaeKwon-do.

Inntil for 2 år siden så trente jeg også endel med løsvekter.

Men etter litt flytting og ingen studio eller klubber i område så har det ikke blitt noe.

Men jeg rir 1-2 ganger i uken og etter nesten 5 år uten å ri så skal jeg si jeg kjennte det i mage og lår etter dem første turene. ;)

jeg har holdt på med andre "egoist" sporet også som Skranke og sto mye telemark når jeg bodde på Voss. Men har aldri konkurrert i noen av sportene jeg har drevet med egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...