Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i stavanger

giggi

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kan sikkert både mandag og tirsdag, så for meg spiller ikke dato såå stor rolle. Dere får finne ut av det dere, damer! :) Jeg lener meg tilbake så lenge.

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kan vi ikke si Brusand ca. klokken 16 på tirsdag? Jeg drar som sagt klokken 15 i dag, så jeg må nesten vite hva det blir til :P

Nr. mitt er 99457793

Skrevet

Jeg og viiil :P . Men vet ikke om jeg kan. Skal dere på tur en annen gang og :P ?? tenkte litt på ikke nå til helga, men til neste helg eller i veke etter der?? :P .

Skrevet

Regner med at jeg kan komme og! *Mumle noe om plastposer, flip flopper og masete gravide damer*

Skrevet

er brusand en stor strand eller? Jeg er på jobb til halv fire, og ser at det tar ca 50min å kjøre dit. Vil der fortsatt være folk der halv 5?

Skrevet

*Maria har koblet seg ulovlig på en annens nettverk*

Da blir det mandag på Brusand klokken 16? :wub: I'll be there!

(advarer om hund som har fått for seg at hun må vokte eierene sine fra diverse andre hunder, jobber med saken)

EDIT: Mente selvsagt tirsdag, slik som jeg skrev sist...

Skrevet

Men hva sier så folk nå da? Tirsdag klokken 16? Nå må jeg nesten vite det, for jeg kan ikke fortsette å logge med på andres nett hele tiden :wub:

Skrevet

Jeg kommer tirssdag kl 16 :icon_confused: Eh, hvis noen kan forklare meg hvordan jeg kommer dit med buss eller noe fra Stavanger?

Skrevet
Da møtes vi i morgen klokken 16.00 ;)

Ja :P Men er enda avhengi av noen som kan forklare meg hvordan jeg kommer meg dit... :icon_confused:

Skrevet

Idag da vi stod opp var Sasha helt slapp. Huns hosta litt og nøs etpar ganger. Ringte til vetten men hu sa bare det sikkert var en lite forskjølelse.... Så siden Sasha var såpass dårlig droppa jeg og komme.

Hvordan hadde dere det? Bilder? :icon_confused:

Skrevet

Da ble det jeg med mine to sjarmtroll og Maria og portisen som gikk tur i det flotte regnværet :icon_confused: Ingen bilder pga regnet, men det var en fin tur ellers ;)

Skrevet

Takk for koselig, men våt tur.. :)

Det må vi gjenta! Jeg var overrasket over hvor ok hunden min oppførte seg faktisk. -_-

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei! Kunne tenkt meg en tur til Ogna en dag. Har så lite å gjøre i ferien :P. Noen så vil verme. Vet om en flott plass. Har vert der to ganger og det var vell ikke mye folk. Et par på andre sida av elva. Utrolig flott. Du tar bare toget. Så ligger det rett på siden av togstasjonen. Det er ei strand med en herlig stor elv som renner ut i sjøen.

Så hva sier dere :P? Alle dager passer så og si for meg :wacko:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...