Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i stavanger


giggi

Recommended Posts

Hellestøstranda er den eneste av jærstrendene det ikke er båndtvang på hele året. Normal båndtvang er fra 1. april til 20 september. Min kommune har utvidet båndtvang som er fra 1. april til 30. oktober. Mener båndtvangen på Hellestø er den samme :) . En kjempeplass å gå tur. Blir med om datoen passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar
Willis er sier atte han også har veldig lyst til å komme.. han blir nok ikke noe trøbbel for de andre da han egentlig er en 'loner'.. :getlost:

Gleden ved å ha fugle hund.... man går tur alene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med hvis datoen passer. Meg selv og min hund, er litt utrygge på andre hunder.. Så jeg holder meg kanskje litt på avstand. Bajas er somregel mye roligere når han er løs enn når han er i band, men ver snill og ikke slipp hundene bort til min hund når den er i band.. :) Si ifra hvilken dato. Jeg kan egentlig ikke i helgene.. Jobber mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har ikke fulgt helt med i tråden her. Har treffet vært? Skal til stavanger på onsdag og blir til søndag, Er ikke helt sikker på om jeg skal ha hunden med, men tror det. Vet ikke hvor den stranden det var snakk om er, men min farmor kan sikkert (håper det :) ) kjøre oss, meg og Crizpo med hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg er faktisk ikke sikker på når neste sheltie treff er.... men det går an å følge med inne på NSSK sine sider, der vil aktivitetene i Rogaland stå..

Ellers så kan dere få møte mine om dere vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke sikker på når neste sheltie treff er.... men det går an å følge med inne på NSSK sine sider, der vil aktivitetene i Rogaland stå..

Ellers så kan dere få møte mine om dere vil!

Ja Silje :) Hva tid passer det for deg? Hadde vært kjempe koselig :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Campingplassen bak kongeparken!

(sånn at ingen tropper opp i kongeparken og leter etter utstillingen :yes:)

:ahappy:

Åja, haha, min feil..... bak kongeparken :P

Men komigjen folkens, la oss ha et treff på lørdag ;)

Kl 14.00 ...på en plass der det ikke er så mye folk :P

Mmmh......jeg vil på treff! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...