Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i stavanger


giggi

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Noen som vil gå tur neste uke? :ahappy: Skal til sommerhuset i Egersund på lørdag og drar hjem fredag (nesten en uke skal jeg være der altså). Hadde vært koselig å treffe soniser da! Dersom det er interesse kunne jeg sikkert kommet meg til Sandnes/Stavanger for treff. Eventuelt et sted på Jæren eller i Egersund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine: Nja, det er jo ike så veldig langt unna...er ikke så kjent selv da, men vi kunne jo møtes en plass:)

Maria: Ja! Da må vi få til et treff :ahappy: Men det må bli før torsdagen i tilfellet. Fordi de fleste her skal vel være med på sonen treffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil gå tur neste uke? :P Skal til sommerhuset i Egersund på lørdag og drar hjem fredag (nesten en uke skal jeg være der altså). Hadde vært koselig å treffe soniser da! Dersom det er interesse kunne jeg sikkert kommet meg til Sandnes/Stavanger for treff. Eventuelt et sted på Jæren eller i Egersund.

Du skulle jo kommet og besøkt oss på sonenleiren da vet du. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil gå tur neste uke? :ahappy: Skal til sommerhuset i Egersund på lørdag og drar hjem fredag (nesten en uke skal jeg være der altså). Hadde vært koselig å treffe soniser da! Dersom det er interesse kunne jeg sikkert kommet meg til Sandnes/Stavanger for treff. Eventuelt et sted på Jæren eller i Egersund.

Kunne godt tenke meg å møtt portisen din jeg :P Men for meg er det kortere å dra til Brusand enn til Sandnes/Stavanger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er Brusand? *flaut* Hadde vært kjempekos å møte sjarmtrollene dine også, Anne!

Kanskje jeg skal titte innom sonenleiren, ja? Det hadde vært hyggelig. Men hele greia avhenger av at jeg finner en måte å komme meg til diverse steder på. Er på ferie med mamma og søss, så jeg kan jo prøve å kombinere et treff/en tur med noe de eventuelt skulle ha lyst til å gjøre i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne: Hehe.. Ja, si det. Bildet er tatt på Jæren en plass, vet ikke helt hvor. Det ligger i mellom Stavanger og Egersund, nærmest Egersund. Kan jo søke det opp da forsåvidt. :ahappy: Jeg skal snakke med "sjåførene" her og høre om litt kjøring og sånt jeg, så skal vi se om det ikke får blitt noe treff på oss! :P

EDIT: Lurer på om ikke det var Hellvik de bildene er tatt på, jeg.. Hm.. Husker jammen ikke. Forøvrig srer jeg at det tar ca. 20 min fra Egersund til Brusand med bil. Det kan vi nok klare å få til. Det går også tok fra Egersund til brusand ca. en gang i timen. Det tar bare 16 min. Wee.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke tar med deg plastpose i stedet for tursekk :P (og ingvild må ha på seg skikkelige sko... ikke no flipflap sko!)

Haha! :)

Tirsdag, klokken 16.00?

Da er jeg på jobb, fra 15.00 - 23.00. Tyyypisk at man skal jobbe kveld den uka man har muligheten til å treffe nye soniser. :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...