kelly Skrevet 25. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2006 http://www.freewebs.com/mgryde/HPIM0827.JPG Måtte jo bare legge til et bilde av kelly også Endret av Vipsen: for stort bilde, maxbredde 550 piksler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 12. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2007 Schira - En hund som vi passet før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 24. September 2007 Rapporter Share Skrevet 24. September 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 29. September 2008 Rapporter Share Skrevet 29. September 2008 Ikke mine hunder, men jeg har virkelig sansen for Dobberen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 1. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2009 trodde ikke det var lov å kuppere ører eller hale i norge jeg, eller gjør man det?? synes de ser mye mer ut som vakthunder med kupperte ører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2009 Det er ikke det, men man kan jo kjøpe hund fra utlandet som er det og ta den inn i Norge. Men man får ikke konkurrere med den i Norge heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2009 Det er bra at flere og flere land forbyr kupering, slik at rasene kan være slik de er født Min naturlige jente: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2009 Det er bra at flere og flere land forbyr kupering, slik at rasene kan være slik de er født Enig.. Så får de heller holde ørene opp slik som på GD'ene på utstilling.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 11. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2009 Heldigvis er smaken som baken. Selv skulle jeg gjerne sett mine helkuperte. Heldigvis har de ikke grisehaler eller utoverører slik enkelte har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. April 2009 Rapporter Share Skrevet 11. April 2009 de ER jo penere med kupert.. Men syns det er litt slemt liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 11. April 2009 Rapporter Share Skrevet 11. April 2009 Jeg synest de er finest når de IKKE er kupert jeg! Bra det ikke er lov i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 16. April 2009 Rapporter Share Skrevet 16. April 2009 Hvorfor støtte oppunder denne dyreplagingen spørr jeg !? Går ann å be utenlandske oppdrettere om å ikke gi kupperer valpen som skal sendes til Norge. Her er venninen til min Sara, Carmen kommer fra et oppdrett på Toten og er 7 år nå : 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 16. April 2009 Rapporter Share Skrevet 16. April 2009 Synes de er klart finest når de ikke er kupert jeg da.. Men det er jo min mening...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Det er noe mektig over en kupert doberman, men likevel er det jo noe som skurrer synes jeg. Så ja, i bunn og grunn er de finere ukupert... gøy å holde opp ørene på div. hunder og se hvordan de blir, men i lengden er det jo finest når de er slik de er skapt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 5. August 2009 Rapporter Share Skrevet 5. August 2009 Mye FINE dobberman her inne er det noen som kan anbefale noen gode oppdrettere med en del kunskap? driver mye fram og tilbake og vurderer en GD til eller en dobbermann om noen år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 5. August 2009 Rapporter Share Skrevet 5. August 2009 Så får de heller holde ørene opp slik som på GD'ene på utstilling.. GD er utrolig staselig og pen med kuperte ører, men likevel liksom.. Utrolig mange pene dobbiser her! blant annet Jane sin, Hera og Odin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 22. August 2009 Rapporter Share Skrevet 22. August 2009 Da har jeg vært så gal og sendt mail til Team Dobvoyage, som driver oppdrett av Dobermann så mulig det blir en dobbis-valp i 2010-2011 noen som har hørt om døm?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita_H Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 NUCH Mezzrows Priscilla "Mathilde" 22 mnd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita_H Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 NUCH KORAD BH SL1 Mezzrows Jutas "Maximus" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita_H Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Black Ballerina Cinderella "Mali" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita_H Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Viemar Berezi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita_H Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Viemar Berezi "Jaffa" 13 mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita_H Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 NDKV valp-09 Aeon Flux V. Zentinor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marita_H Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 Albert V. Zentinor "Albert" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2009 De valpebildene var nesten slemme Marita Moro å se deg her inne forresten! - Hilsen Anniken og aussie-My Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts