Jump to content
Hundesonen.no

home.no

PsychoLynx

Recommended Posts

Jeg kommer ikke inn på sida mi mer enn ca 1 av ti ganger.. Mamma klager for at hu aldri kommer inn.. Andre? ja, de sier lite.. Men, er det bare MIN side som er problemet, eller er det flere som sliter med home om dagen?

www.psycholynx.com og www.home.no/buffyz Begge linker skal havne på samme sted..

home.no er ufattelig dårlig, masse nedetid og treigt.. Anbefaler heller f.eks. googlepages (http://pages.google.com/). Der har du 100 MB plass også. Det eneste minuset med den er at du bare får laste opp 100 filer, så da bør du legge f.eks. bilder i photobucket. (Ellers kan du jo registrere en side til) Mulig du må få en invitasjon fra noen som har google pages fra før for å kunne registrere, isåfall kan du f.eks. få det av meg :D

Ellers så syntes jeg også start.no er mye bedre, men der slet jeg veldig med å registrere meg husker jeg...

Kommer ikke inn på min home side heller, kjempeirriterende!

Har veldig lyst å lage hjemmeside en annen plass, men jeg hater freewebs,googlepages,piczo, osv osv for det er så utrolig mye reklame og annet drit der...

Litt lei av at home er så mye nede. Og jeg leter etter andre sider hvor jeg kan lage min "egen" hjemmeside sånn jeg gjør nå: lager i fp, og later opp via ftp. Men finner jo ingen gratise. Jeg er ikke villig til å betale for noe nå.

Passe irriterende jaa <_<

home.no er ufattelig dårlig, masse nedetid og treigt.. Anbefaler heller f.eks. googlepages (http://pages.google.com/). Der har du 100 MB plass også. Det eneste minuset med den er at du bare får laste opp 100 filer, så da bør du legge f.eks. bilder i photobucket. (Ellers kan du jo registrere en side til) Mulig du må få en invitasjon fra noen som har google pages fra før for å kunne registrere, isåfall kan du f.eks. få det av meg :D

Ellers så syntes jeg også start.no er mye bedre, men der slet jeg veldig med å registrere meg husker jeg...

Mener at det var der jeg ikke fikk det til ja, så da må man nok ha invitasjon.

Lager ny hjemmeside et annet sted nå, drittlei av home..

Passe irriterende jaa <_<

Mener at det var der jeg ikke fikk det til ja, så da må man nok ha invitasjon.

Lager ny hjemmeside et annet sted nå, drittlei av home..

Hvor lager du den nå? (dritt lei selv)

Hva med på start.no da? Der koster det jo bare 10 kr som er en gangssum :D

Jeg får ikke kommet igaang med start. Har konto der, men får ikke logga på meg ftp programmet, og lagt ut filer. Får bare opp, hva skal jeg kalle det, de mappene man ikke får lagt noe i.

EDIT. tror aldri jeg betalte noe for det. Og jeg hjalp ei med å finne det engang, men nå finner jeg ikke hvor det står om det å betale :D Noen som kan hjelpe?

Hvor lager du den nå? (dritt lei selv)

Jeg får ikke kommet igaang med start. Har konto der, men får ikke logga på meg ftp programmet, og lagt ut filer. Får bare opp, hva skal jeg kalle det, de mappene man ikke får lagt noe i.

EDIT. tror aldri jeg betalte noe for det. Og jeg hjalp ei med å finne det engang, men nå finner jeg ikke hvor det står om det å betale ;) Noen som kan hjelpe?

Finner det ikke selv, finner ikke hvor det står noe om hjemmeside i det hele tatt. Synes den nye hjemmesiden til start.no bare er en masse rot :wub:

Finner det ikke selv, finner ikke hvor det står noe om hjemmeside i det hele tatt. Synes den nye hjemmesiden til start.no bare er en masse rot :wub:

åå jeg blir gal <_< Jeg leter og leter, men vet ikke helt hvilke sider jeg skal stole på :S

Finner jo mange som reklamerer om gratis webhotell.

På start.no får du visst bare 30 mb til rådighet, vet ikke hvor mye du får på home.no eller andre gratise plasser. Spør Wesminster, hun har nettopp gått over fra home.no til start.no. Og får å bruke på start.no må man bruke ftp.

Edit: Fant hvor det står om hjemmesidetilbudet (hvis du ikke har lest dette allerede da :wub:) link

På start.no får du visst bare 30 mb til rådighet, vet ikke hvor mye du får på home.no eller andre gratise plasser. Spør Wesminster, hun har nettopp gått over fra home.no til start.no. Og får å bruke på start.no må man bruke ftp.

Edit: Fant hvor det står om hjemmesidetilbudet (hvis du ikke har lest dette allerede da :wub:) link

Men står at de ikke lenger støtter front page. hva menes egentlig med dette? Kan man lage siden i fp og laste opp via ftp, og det er det at man ikke kan laste opp via fp? Eller må man lage i et annet program?

(jada, jeg er dårlig til å forklare) ;)

Jada, sidene kan lages i FrontPage, men må lastes opp i FTP. Men besøkstellere og gjestebok og andre slike funksjoner som du får i FrontPage vil ikke fungere. Men jeg regner med du har gjestebok og besøksteller fra en annen plass :wub:

Jada, sidene kan lages i FrontPage, men må lastes opp i FTP. Men besøkstellere og gjestebok og andre slike funksjoner som du får i FrontPage vil ikke fungere. Men jeg regner med du har gjestebok og besøksteller fra en annen plass :wub:

oki, ja da skjønner jeg ;) da skal ikke det bli noe problem. Men nå tror jeg virkelig alt går i mot meg. Kommer så vidt inn på start nå også.

Får bare håpe det er feil her, og at jeg kommer meg inn senere, så jeg evt kan få betalt de 10 kr ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Hei, altså dette er egentlig ikke noe problem bare et visst familiemedlem holder ham inne om morgenen. Ellers har han program han, masse trim - får han mer så hadde han kunnet risikere belastningsskader så jeg har kuttet litt ned på det, bilturer, lek osv, her er det full rulle nesten til leggetid og utenom en tid på dagen jeg ofte trener. Han har luke og kan gå ut i hundegården som han vil når døra ut er låst (han åpner dører selv), men det er mest for å ligge der og glane eller tisse. Om han ikke har 50-100 meter å løpe på så er det nesten ingen vits med gjerde for den typen hund, en hundegård er bare en startgrop for ham. Men på det nye stedet vi flytter vil han få det sånn, med 1.5 meter høyt gjerde. Og det har vi bestemt uavhengig av dere akuratt pga denne uvanen hans med å stikke av (flytte skulle vi uansett). Før har det gått hunder fritt her i alle år, de har åpnet dørne på huset selv og gått inn og ut som de ville, og det har aldri vært noe problem, men nå har det blitt det.
    • Ikke ta ting personlig. Opplysning om gjeldende lovverk er ikke et angrep på deg. Det er mange gæmliser her som har hatt hund før det var lover mot å la hundene løpe løse. Jeg (vi) kan relatere og forstår deg. Tror ikke du er et dårlig menneske. De lovene er forholdsvis nye, de er i konflikt med tradisjonelt hundehold på bygda og de står ikke på forsiden av avisene hver dag, en må søke etter dem eller få informasjon fra andre. Det er langt mellom lovverket og gjengs oppfatning av hva som er ok blant folk flest, utenfor typiske hundemiljøer. Folk flest bare har hund og gjør som alle andre rundt som også bare har hund. Slipper dem løse overalt fordi de synes de trenger å få løpe fra seg, helt uvitende om at det ikke er lov. ..men det er altså forbudt ved lov og kan medføre bøter ved overtredelse, selv om hunden ikke lager problemer for noen. Får dere til å sette opp en god løpestreng med retractable line som reduserer faren for at hunden vikler seg inn? Om det er folk hjemme som kan høre om hunden bjeffer, i tilfelle noe skjer, så kunne en sånn kanskje vært en løsning på morgenen, om ingen har tid til å lufte hunden godt nok. (Tror jeg. Den er ikke under FULL kontroll for den KAN vikle seg ut av selen eller noe kan løsne, men.. 🤷🏼‍♀️ Bedre enn å bare slippe den løs da) Så lenge opplegget holder hunden er den under kontroll.   
    • Nå har han hundegård da, men det er litt for lite for ham, så han får gå løs når vi har oversikt. Dit vi flytter om et år er det 4 mål tomt som vi planlegger å gjerde inn, det blir noe annet. Men dette synes jeg begynner blir tåpelig. Skal jeg fortelle hele livshistorien min mens vi holder på eller skrive en roman om livet og hunden min? Høres ut som mange her ville kjøpt den boken.
    • "Det gjelder ikke min hund" er dessverre en alt for vanlig unnskyldning. Helt til den dagen det gjør det. Gjerde inn tomta, problemet løst. Selv kunne jeg aldri tenkt meg å bo uten trygg inngjerding for hund rundt boligen.
    • Dette vet jeg og hadde det vært tilfelle så hadde det vært noe helt annet, men for å repetere: det som er greia her er at et familiemedlem som ikke altid er helt enkelt å forholde seg til slipper ut bikkja om morgenen - uten tilsyn - mens jeg og et annet familiemedlem har sagt ifra om akuratt dette her flere ganger, men det går inn ene øret og ut det andre.  Og bikkja jager ikke vilt, han går og snuser i veikanten fordi andre hunder har gått der, dette begynte han med seint i vinter, det var ikke noe problem før da.
  • Nylig opprettede emner

• Create New...