Tinacav Skrevet 14. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2007 Jeg heter Tina og kommer fra Ilseng, like ved Hamar. Moren min driver oppdrett av Cavalier King Charles Spaniel, under kennelnavn Gostuen. Vi stiller aktivt og trives med dette Jeg driver nå fortiden å søker etter lærlingsplass som frisør, så det blir spennede å se om jeg får noe napp. Jeg bor på et lit småbruk, med gode tur muligheter for hundene. Vi har også en Boston Terrier, som vi har for det meste til kos, men kommer til å bli stilt litt han også. Her er det et bilde av den ene hunden vår Teddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Velkommen Fin hund du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Velkommen velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 HEi og velkommen til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Velkommen velkommen! Skjønn hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2007 Velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar