Gå til innhold
Hundesonen.no

LABB - foret du kan gi til alle =)

MarieR

Recommended Posts

Skrevet

hadde netopp et lite pinsvin som sto og spiste maten til ask..knasket det i seg, store bitene. spiste av hånden gjorde det å. skikkelig tamt. pinnsvin er utrolig søte dyr! så nuskete da! =) virket som om LABB - foret hvirkelig falt i smak for han spiste og smattet og koset seg. hihi.

Skrevet

Bare husk å vær obs på at pinnsvin er salmonella bærere,og dette er meget smittsomt!

Så bare se...ikke røre..! :wink:

Skrevet
Bare husk å vær obs på at pinnsvin er salmonella bærere,og dette er meget smittsomt!

Så bare se...ikke røre..! :wink:

Skal ikke gjøre det mer, klarte bare ikke la vær den ene gangen... :oops:

Skrevet

Ja pinnsvin er søte :) Men som Calina sier de er bærere av salmonella og de fleste har lus og fuglelopper, så det er ikke så veldig smart å kose med dem ;)

Skrevet

hoho. var masse pinnsvinn der vi bodde før så jeg tok de med inn på kjøkkenet og gav de melk og ost.:) også for litt siden da jeg var i bergen så skulle jeg klappe et svin som løp rundt utenfor så freste den til meg:O trodde ikke de freste:|

Skrevet
hoho. var masse pinnsvinn der vi bodde før så jeg tok de med inn på kjøkkenet og gav de melk og ost.:) også for litt siden da jeg var i bergen så skulle jeg klappe et svin som løp rundt utenfor så freste den til meg:O trodde ikke de freste:|

Pinnsvin skal ikke ha melk..De tåler det ikke.. Farlig..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...