Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal du gi moren din til morsdag?


Fillerya

Recommended Posts

En fin sms med et pent bilde/animasjon på som sier hvor flott og snill hun er. Er griseblakk så blir ikke noe gave på henne. Og så bor vi så langt fra hverandre at noe kakebaking og sånt blir vanskelig dessverre. Skulle gjerne ha gjort masse mye mer men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her er det også en dag som går stille forbi.... jeg pleier å ringe og gratulere.... men det er alt... derfor er det veldig merkelig å komme inn i svigerfamilien min som feirer med gave og kaffebesøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har laga fotokort til mamman min jeg ( og samme til lars sin mamma) med bilde av meg og bikkjene på t min mamma, og bilde av lars og ruby til hans mamma. Med hjerteramme rubdt bildet, og tekst på siden " Til verdens beste mamma. Gratulerer med morsdagen, glad i deg. Klem Therese / Lars

og begge to får hvert sitt kaffekrus med bilde av bikkjene på,hvor det står gratulerer med morsdagen. klem fra Lars, Therese, Toya og Ruby.

Syntes det var koselig jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Som mamma vil jeg bare si at hvis noen av døtrene mine skulle lese dette, så ønsker jeg meg California Dream (curliy hoppeføll), en liten leilighet på Kreta og hytte på fjellet! :P Jeg har vært kjempesnill bestandig, så det er ikke tvil om at jeg fortjener det! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tulla i sted! Den beste morsdagsgaven jeg kan få, er å være sammen med jentene mine! Vi skal ut på ridetur og jeg skal få betale for bensinen! :rolleyes: Men jeg gleder meg veldig og kanskje vi spiser ute (eller her) etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsdag/farsdag er vel bare enda en "tradisjon" for å få folk til å bruke enda mer penger. Hva med å heller hjelpe til litt mer hjemme året igjennom enn bare denne dagen? Invitere mor/far ut på middag litt oftere? Fortelle de at man setter pris på de ellers og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsdag/farsdag er vel bare enda en "tradisjon" for å få folk til å bruke enda mer penger. Hva med å heller hjelpe til litt mer hjemme året igjennom enn bare denne dagen? Invitere mor/far ut på middag litt oftere? Fortelle de at man setter pris på de ellers og?

SÅÅ enig med deg Nirm!!

Og det samme mener jeg med Valentinesday..... La oss heller komme overraskende hjem med blomster og sjokolade... ikke fordi man "MÅ" på grunn av at handelsstanden vil det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...