Gå til innhold
Hundesonen.no

Bytrening i Oslo sentrum


Toller

Recommended Posts

Skrevet
Vi stiller opp + kanskje en venninde av meg med kongepuddel;) jeg blir der til de siste går sikkert:P hehe

Heeey, puddel :angry:

Men skal vi møtes ved tiger'n?

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!
Skrevet

Beklager at vi ikke kom, men Archie slo seg totalt vrang på veien og vi måtte snu :/

Var det koselig? :angry:

Skrevet
okeii ja det var kjempekoselig=)

Noen som tok bilder? :o jeg vil se :P

(kanskje jeg skal slenge meg på engang jeg også, må bare finne ut åssen gutten er på tog/buss først)

Skrevet

Vi var ikke så mange akkurat, men hadde det innmari koselig syns jeg! :icon_confused:

Selvom stakkars uskyldige Rikke ble pekt på og kalt vemmelig! :rolleyes:

Ingen som tok bilder! Som jeg merka ihvertfall? Må bli flinkere til å ta bilder altså!

Skrevet

Huff, det var synd Marianne & jeg ikke kunne komme. :(

Vi gikk helt fra Tøyen til Økern istedenfor vi. :shocked: Lang tur ass!

Men vi lover å komme neste gang! :icon_confused:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...