goJJo Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Vi stiller opp + kanskje en venninde av meg med kongepuddel;) jeg blir der til de siste går sikkert:P hehe Heeey, puddel :angry: Men skal vi møtes ved tiger'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 3. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2007 Ja det passer fint:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2007 Sara med kongepuddel kunne desverre ikke bli med pga bursdagselskapet til broren :angry: men hun blir med neste gang da :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2007 Beklager at vi ikke kom, men Archie slo seg totalt vrang på veien og vi måtte snu :/ Var det koselig? :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 4. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2007 okeii ja det var kjempekoselig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2007 okeii ja det var kjempekoselig=) Noen som tok bilder? jeg vil se (kanskje jeg skal slenge meg på engang jeg også, må bare finne ut åssen gutten er på tog/buss først) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Vi var ikke så mange akkurat, men hadde det innmari koselig syns jeg! Selvom stakkars uskyldige Rikke ble pekt på og kalt vemmelig! Ingen som tok bilder! Som jeg merka ihvertfall? Må bli flinkere til å ta bilder altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2007 Nei bilder tenkte jeg ikke på hadde nok med å holde stur på drittungen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulrikke92 Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2007 Huff, det var synd Marianne & jeg ikke kunne komme. Vi gikk helt fra Tøyen til Økern istedenfor vi. Lang tur ass! Men vi lover å komme neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar